Leeuwarden schreef:Henkjan schreef:Die fout maak ik maar een keer om m'n soldeerwerk hier te laten zien
Had jij niet een keer je lip verbrand tijdens het solderen?
nee, daarvoor moet de bout warm zijn toch? veels te gevaarlijk, begin ik niet aan. net als alles boven de 12V hoogspanning is.
