het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Jammer, ik heb van hem de hypex spullen gekocht. Ik wist niet dat de rest ook al verkocht was.
Re: het "te koop gezien" topic....
Gratis eikenfineer in Oosterwolde: https://link.marktplaats.nl/m1357963431
Re: het "te koop gezien" topic....
11x een Philips 9710 breedbander
http://link.marktplaats.nl/m1358507359
http://link.marktplaats.nl/m1358507359
Re: het "te koop gezien" topic....
Een zelfbouw buizen voorversterker, netjes gedaan, voor een redelijke prijs.
https://link.marktplaats.nl/m1360103514
Dat is op zich niet heel bijzonder, wat het interessant maakt is het feit dat er een Phonodude bij zit ingebouwd: en die gaan soms in hun eentje voor een dergelijke prijs
https://link.marktplaats.nl/m1360103514
Dat is op zich niet heel bijzonder, wat het interessant maakt is het feit dat er een Phonodude bij zit ingebouwd: en die gaan soms in hun eentje voor een dergelijke prijs
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Dit ziet er niet echt uit als een trilogy amp, maar een preamp in een trilogy behuizing. De phonodude printen zijn van Doede Douma.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Da’s nooit een garantie geweest voor een goede werking, ik kan me een luidspreker heugen waar de hobbyist in kwestie de totaal iets van 1000 euro kostende Duelund filteronderdelen met kroonsteentjes aan elkaar had gezetdre schreef:En niet de minste onderdelen op de bordjes.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja en er staat ook een set fountek neo cd01 en cd03 op....Shadow schreef:Leuk spul!
Valt wel wat leuks mee te doen
Re: het "te koop gezien" topic....
I knowZweitse schreef:Wel verleidelijk die Accuton units.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Dat je (bekend eBay verschijnsel
) een klein stemmetje uit de monitor hoort: koop me! koop me!
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja precies dit, zelfs terwijl in weet niet in staat te zijn helemaal zelfstandig iets moois te maken en nog zat andere dingen moet doen... Zegt genoeg hehBarry2001 schreef:Dat je (bekend eBay verschijnsel) een klein stemmetje uit de monitor hoort: koop me! koop me!
Re: het "te koop gezien" topic....
Douwe, die 4 TIW200’s kun je zo in een bestaand ontwerp gooien;
http://www.visaton.de/en/products/3-way ... s/la-belle Moet wel een beetje por achter, maar dan komt ie ook wel los
http://www.visaton.de/en/products/3-way ... s/la-belle Moet wel een beetje por achter, maar dan komt ie ook wel los
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik kan hooguit monitor formaat kwijt.. Ooit bouw in iets groots 
-
flamingbeatz
- Berichten: 174
- Lid geworden op: zo 06 nov 2016, 2:38
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar zie hier een kickstarter voor modulaire Hypex Ncore amps. Soortgelijk aan die van Apollon en Nord Acoustics, maar met iets meer functionaliteiten en flexibiliteit. https://www.kickstarter.com/projects/19 ... x-n-core-a
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Da’s een mooie!flamingbeatz schreef:Ik weet niet of het hier thuis hoort, maar zie hier een kickstarter voor modulaire Hypex Ncore amps. Soortgelijk aan die van Apollon en Nord Acoustics, maar met iets meer functionaliteiten en flexibiliteit. https://www.kickstarter.com/projects/19 ... x-n-core-a
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Heel gaaf. Zal niet meevallen om het plateau stabiel te houden en de rotatiesnelheid mooi constant, maar het idee, gaaf.bas focal m180 schreef:Mag-Lev ML1 - der schwebende Plattenspieler
