In MELF heb ik ze ook niet liggen maar 1206 wel. Kunnen ook zonder bezwaar op die plek. Stuur maar even een PB, stop ik een stripje in een envelop. Anders heeft Farnell er nog meer dan voldoende in verschillende kleuren op voorraad.
ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Volgens een oud liedje heb je daar alleen maar zomers
In MELF heb ik ze ook niet liggen maar 1206 wel. Kunnen ook zonder bezwaar op die plek. Stuur maar even een PB, stop ik een stripje in een envelop. Anders heeft Farnell er nog meer dan voldoende in verschillende kleuren op voorraad.
In MELF heb ik ze ook niet liggen maar 1206 wel. Kunnen ook zonder bezwaar op die plek. Stuur maar even een PB, stop ik een stripje in een envelop. Anders heeft Farnell er nog meer dan voldoende in verschillende kleuren op voorraad.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Super doe ik! Heb net gekeken en had van de vorige ronde geen weerstanden over.
Heb jij de BOM nog met de componentnummers erbij? Die krijg ik bij Mouser niet meer te zien...
Heb jij de BOM nog met de componentnummers erbij? Die krijg ik bij Mouser niet meer te zien...
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ik heb nog dit overzicht.
- Bijlagen
-
- BOM-ZBA-amp.zip
- (17.26 KiB) 36 keer gedownload
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Zo vanavond beginnetje gemaakt met de derde set voedingen
Moet nog wat Molex spul op en ben nog in afwachting van de Phoenix Contact relais met vergulde contacten.
Moet nog wat Molex spul op en ben nog in afwachting van de Phoenix Contact relais met vergulde contacten.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Nog in de lappenmand maar vanavond toch ff wat gedaan;
Op de draadjes naar de DC protectie na zit alles erin
Voedingsdraden rechts aangepast op advies van Peter, uitgangsdraden links ook zo gelegd dat ze niet direct over de print gaan.
Links braaf
Rechts ook
Op de draadjes naar de DC protectie na zit alles erin
Voedingsdraden rechts aangepast op advies van Peter, uitgangsdraden links ook zo gelegd dat ze niet direct over de print gaan.
Links braaf
Rechts ook
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Als ie nou vannacht niet gaat blaffen kun je ,na een goede nachtrust, morgen uit de lappemandShadow schreef:Nog in de lappenmand maar vanavond toch ff wat gedaan;
Links braaf
Rechts ook
Anne
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Nou het restje Molex stekkers is onderweg en dan kan er eens een digitale bron aan geknoopt worden...euhhh hoeveel heb ik er eigenlijk?
Yamaha WXC50, cd speler met SPDIF uit en een Chromecast Audio 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Makkelijk voor een luisterdag zo, wifi spot mee, Chromecast audio optisch in de Afdac en gaan
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Gefeliciteerd met het resultaat
. Als je een vent bent dan beloof je dat als die af is, je minstens een maand de kap niet meer openmaakt. Voor een OCD-er is het trouwens niet te pruimen dat het interieur mooi symmetrisch is, en de buitenkant niet. Als je er nog een bouwt in spiegelbeeld dan is de wereld weer heel. 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Dank! Als de kap na Hengelo dicht gaat, blijft ie ook ff dicht hoor 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ja zeg, het is toch geen Barbiepop?John P schreef:......................Voor een OCD-er is het trouwens niet te pruimen dat het interieur mooi symmetrisch is, en de buitenkant niet. Als je er nog een bouwt in spiegelbeeld dan is de wereld weer heel.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Ik ga er nog 1 bouwen maar da's meer voor OB experimenten actief aan te sturen met de andere CA eindversterker.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Nou komt je EOO bestelling binnen, zijn het PH 2mm contacten ipv NS25 2,54mm 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Gefeliciteerd! Mooi werk zeg, gelukkig heb je hem niet uit het raam gegooidShadow schreef:![]()
IMG_20190109_140411298.jpg
IMG_20190109_140451329.jpg
IMG_20190109_142112675.jpg
Makkelijk voor een luisterdag zo, wifi spot mee, Chromecast audio optisch in de Afdac en gaan
Leuk idee van die chromecast, dat ga ik ook ens proberen.
Heb je weer een bestelling bij EOO kunnen doen? Op de site staat nog steeds dat je niet kunt bestellen.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
AnneShadow schreef:Nou komt je EOO bestelling binnen, zijn het PH 2mm contacten ipv NS25 2,54mm
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Gewoon via de mail de nummers en aantallen doorgeven - wel de offerte/rekening goed controleren - en betalen, 2 dagen later heb je het.erik1977 schreef:Gefeliciteerd! Mooi werk zeg, gelukkig heb je hem niet uit het raam gegooidShadow schreef:![]()
IMG_20190109_140411298.jpg
IMG_20190109_140451329.jpg
IMG_20190109_142112675.jpg
Makkelijk voor een luisterdag zo, wifi spot mee, Chromecast audio optisch in de Afdac en gaan![]()
Leuk idee van die chromecast, dat ga ik ook ens proberen.
Heb je weer een bestelling bij EOO kunnen doen? Op de site staat nog steeds dat je niet kunt bestellen.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Belt meneer EOO me op omdat ik een mail doe over de verkeerd geleverde stekkers, ‘ja als je 4,50 extra overmaakt stuur ik de goeie op, mijn fout’ waarop ik dan vraag of ik de verkeerde terug moet sturen ‘nee da’s zonde van de verzendkosten’ ja hallo, ik snap dat de boel over de kop gaat zo 
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Bij Conrad maken ze er ook een potje van, sturen een bestelling op in 2 delen omdat er iets levertijd op de Phoenix Contact relais van de voeding zit, krijg je je relais binnen, zit de boel op een piepschuimpje gedrukt met kromme pootjes die afbreken als je eraan zit
Pffffff gelukkig had ik er 4 besteld en waren er 2 bruikbaar
Pffffff gelukkig had ik er 4 besteld en waren er 2 bruikbaar
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Soms is het wel leuk, de fouten die men maakt, heb hier nu een loodaccu, moest ook niet meer terug.
Nette 12v, 1,2 Ah.
Nette 12v, 1,2 Ah.
Re: ZBA CA versterkers bouwen
Verwacht hij dat jij geld over maakt om hun eigen verkeerde levering? Of had je te weinig betaald voor de juiste goederen?Shadow schreef:Belt meneer EOO me op omdat ik een mail doe over de verkeerd geleverde stekkers, ‘ja als je 4,50 extra overmaakt stuur ik de goeie op, mijn fout’ waarop ik dan vraag of ik de verkeerde terug moet sturen ‘nee da’s zonde van de verzendkosten’ ja hallo, ik snap dat de boel over de kop gaat zo
