pass pearl 2 - de kast in met dat ding!
Moderator: Beheerdersteam
Re: pass pearl 2 probleem
Dit al gezien;
https://www.diyaudio.com/forums/pass-la ... 2sj74.html
https://www.diyaudio.com/forums/pass-la ... 2sj74.html
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: pass pearl 2 probleem
https://diyaudiostore.com/collections/p ... 5927699460 : sold out
http://www.fetaudio.com/ : laatste site update is een half jaar geleeden...
http://www.fetaudio.com/ : laatste site update is een half jaar geleeden...
Re: pass pearl 2 probleem
Nelson zelf beveelt deze meneer aan;
https://www.ebay.com/usr/punkydawgs?_tr ... f1fff2fbf7
Beter duur als niet te koop zullen we maar zeggen?
https://www.ebay.com/usr/punkydawgs?_tr ... f1fff2fbf7
Beter duur als niet te koop zullen we maar zeggen?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: pass pearl 2 probleem
die andere die Sander van de bezorgchinees had, de ZXT450, is nog wel normaal voor kleingeld te krijgen gelukkig
https://nl.farnell.com/diodes-inc/ztx45 ... dp/9525513
https://nl.farnell.com/diodes-inc/ztx45 ... dp/9525513
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: pass pearl 2 probleem
Scheelt dat de Pass Pearl een koopje wasHenkjan schreef:ik heb er 2 keer 6 nodig.... $135 alleen voor die FETs
Heeft niemand van diegene die 'm al gebouwd hebben nog wat liggen? Dacht dat best veel mensen 'm hebben nagebouwd, en dus ook fetjes hebben gekocht.
Re: pass pearl 2 probleem
En die in andijk waren niet goed dan? Van het zomer had hij er nog een hele partij liggen.
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
Re: pass pearl 2 probleem
Hoi Forum leden,
Bij Hec Delft liggen op voorraad 2SK170 BL en 2SK170 GR, ongeveer 30 stuks van elk.
prijs € 1,95 per stuk.
Groet,
Pim
Bij Hec Delft liggen op voorraad 2SK170 BL en 2SK170 GR, ongeveer 30 stuks van elk.
prijs € 1,95 per stuk.
Groet,
Pim
Re: pass pearl 2 probleem
Bij Mouser is 2SK389 niet op voorraad, niet leverbaar.
2SK389 is via Digipart te bestellen (2.5mA Idss)
Ik heb mijn 2SK170 en 2SJ74 paren gekocht bij AudioFET (Alweit) op ebee, zeer betrouwbaar, levert geweldig gepaarde fets.
2SK389 is via Digipart te bestellen (2.5mA Idss)
Ik heb mijn 2SK170 en 2SJ74 paren gekocht bij AudioFET (Alweit) op ebee, zeer betrouwbaar, levert geweldig gepaarde fets.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: pass pearl 2 probleem
ja, ze doen veel met de websitePimDriessen schreef:Bij Hec Delft...
maar een mail adres zie ik er niet staan. een faks dan weer wel, het voelt al nostalgies voor je er bentDe pagina van Hec Delft is het laatst bijgewerkt op 30 januari 2017
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: pass pearl 2 probleem
maar welke 170 moet je nou hebben, de GR in principe toch? of BL zou net kunnen? begrijp ik uit de diverse opmerkingen
Re: pass pearl 2 probleem
De Idss van GR en BL overlappen een beetje, dus met wat geluk kan een BL soms, maar best een GR nemen.Henkjan schreef:maar welke 170 moet je nou hebben, de GR in principe toch? of BL zou net kunnen? begrijp ik uit de diverse opmerkingen
Even de tamtam gebruiken of ze 'm hebben
Anne
Re: pass pearl 2 probleem
Ik hoorde geluiden dat daar binnenkort de deur ook definitief dicht gaat ?Henkjan schreef:ja, ze doen veel met de websitePimDriessen schreef:Bij Hec Delft...
maar een mail adres zie ik er niet staan. een faks dan weer wel, het voelt al nostalgies voor je er bentDe pagina van Hec Delft is het laatst bijgewerkt op 30 januari 2017
Re: pass pearl 2 probleem
Kijk even of ze 240’s en 9240’s hebben liggen, kopen we die gelijk op voor CA MK2 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: pass pearl 2 probleem
is alleen de rest van deze maand niet thuis, in februari moest ik t nog maar eens vragenalbertk schreef:Ik heb mijn 2SK170 en 2SJ74 paren gekocht bij AudioFET (Alweit) op ebee, zeer betrouwbaar, levert geweldig gepaarde fets.
Huijzer heeft ze nog steeds, voor kleingeld.PimDriessen schreef:Huijzer Elektronicasander1238 schreef:Waar is dit pimPimDriessen schreef:De 2SK170 is dus een goede vervanger voor de 2SK370.
2SK170 is in Nederland verkrijgbaar.
...
PimScreenShot5344.bmp
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: pass pearl 2 probleem
ja. en genoeg voor die printen die ik nog heb liggen er ook van te kunnen voorzien.Shadow schreef:Wel genoeg bestellen om te matchen dus?
en om alles in 1 topic te hebben: het verhaal van Ray "FETs matchen voor Dummies"
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
Re: pass pearl 2 probleem
Hoi Henk Jan,
Dan heb jij een KvK nummer, anders kan je bij Huijzer niet bestellen.
Dan kan je wel een algemene inkoop gaan opzetten, tegen een redelijke vergoeding voor leden.
Groet,
Pim
Dan heb jij een KvK nummer, anders kan je bij Huijzer niet bestellen.
Dan kan je wel een algemene inkoop gaan opzetten, tegen een redelijke vergoeding voor leden.
Groet,
Pim
Re: pass pearl 2 probleem
Mja, ik weet niet of dat zinvol is. er zijn tientallen verschillende parameters waarop je kunt matchen.Henkjan schreef:
en om alles in 1 topic te hebben: het verhaal van Ray "FETs matchen voor Dummies"
Dit opzetje was bedoeld de IRFP240 en 9610, dat zijn vermogens-mosfets.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: pass pearl 2 probleem
Maar als er nog mensen zijn die er een paar honderd nodig hebben, meld t dan maar hier. Dan wacht ik ff een paar dagenPimDriessen schreef:Dan kan je wel een algemene inkoop gaan opzetten, tegen een redelijke vergoeding voor leden.![]()
Of ik koop ze allemaal, dan gaan we op een luisterdag met z'n allen fets matchen.en.dan zetten we ze voor het 20voudige op iebeej
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: pass pearl 2 probleem
Daar kunnen Peter of Anne ons vast wel in adviserenray5150 schreef:Mja, ik weet niet of dat zinvol is. er zijn tientallen verschillende parameters waarop je kunt matchen.Henkjan schreef:
en om alles in 1 topic te hebben: het verhaal van Ray "FETs matchen voor Dummies"
Dit opzetje was bedoeld de IRFP240 en 9610, dat zijn vermogens-mosfets.
