O, sorry, ik doelde alleen maar op dat mijn voorversterker (Bryston SP1.7) wel in de categorie valt dat 150,- voor een zekering als merkbare upgrade voor mij passend is. En mijn luisterruimte doelde ik datgene waar ik hypotheek voor betaal, ik had al gezegd dat ik de woonkamer met het gezin vooral als woonkamer wil houden. Beginnen met de audioketen was leuk toen ik nog geen WAF en KIDS had. Nu vind ik het allemaal wat minder belangrijk.Shadow schreef:Dat bedoelde ik ook niet, maar als je opmerkingen plaatst als
wouter schreef:Nou, mijn voorversterker met DAC kost er een ruime veelvoud van, en de luisterruimte ook. Dus wat dat aan gaat
vat ik dat op als ‘zelfbouwen doet er voor mij niet meer toe, want ik koop gewoon wat ik wil’
Wat ik op mijn beurt weer wat neerbuigend richting zelfbouw vindt...maar goed, niet goed begrepen misschien.
Nu dat ook helder is blijf ik bij dat de laatste tweak toch echt heel eerlijk omschreven lijkt als gewoon een plaatje alu. Weinig voodoo, maar wat kun je daar nu van verwachten...
En bedankt voor de opbouwende woorden, ik weet dat het iets van mij is dat ik daar wat langer voor nodig heb het los te laten. En ooit voltooi ik FLF en heel veel andere dingen. Maar de C1 kan ik niet laten lopen, ik MOEST ze laten lopen toen ik ons nieuwe huis kocht vanwege het eigen deel van de financiering.
Met de C1 ga ik ineens een aardig eindje richting de luidspreker setup van dit topic. Kan ik ook lekker tweaken.... nee hoor, grapje.