Liteplacer build topic
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Liteplacer build topic
Shadow schreef:Gerhard heeft10000m250.000m2 om zaagsel over te verspreiden ipv 10m2 zoals jij en ik Bert
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Liteplacer build topic
Iglo ping en klaar?Barry2001 schreef:Nicehier gaat mijn pcb hart toch een tikkie sneller van
we wachten met smart op het eerste praktijk filmpje!
Pasta - oven- klaar
Dit ontwerp zit zo goed in elkaar en de bouwomschrijving is gewoon fenomenaal, eigenlijk kan er niet veel fout gaan. Is gewoon alleen leuk om het te bouwen....
Re: Liteplacer build topic
Je gaat hem toch ook wel gebruiken neem ik aan?ds23man schreef:Iglo ping en klaar?Barry2001 schreef:Nicehier gaat mijn pcb hart toch een tikkie sneller van
we wachten met smart op het eerste praktijk filmpje!
Pasta - oven- klaar![]()
Dit ontwerp zit zo goed in elkaar en de bouwomschrijving is gewoon fenomenaal, eigenlijk kan er niet veel fout gaan. Is gewoon alleen leuk om het te bouwen....
Re: Liteplacer build topic
Dat dacht ik ook met Mn Cnc machineds23man schreef:Iglo ping en klaar?Barry2001 schreef:Nicehier gaat mijn pcb hart toch een tikkie sneller van
we wachten met smart op het eerste praktijk filmpje!
Pasta - oven- klaar![]()
Dit ontwerp zit zo goed in elkaar en de bouwomschrijving is gewoon fenomenaal, eigenlijk kan er niet veel fout gaan. Is gewoon alleen leuk om het te bouwen....
Ach het was een foutje in de update usbcnc .
Het was zo verholpen .
Re: Liteplacer build topic
ds23man schreef:
Maarreh, waar is dat ronde gat in de tafel links vooraan voor bedoeld ?
Re: Liteplacer build topic
Wel vreemd dat ze de vierde naamval begruiken in plaats van de eerste, je zou denken dat het ein Moment (van het onzijdig zelfstandig naamwoord Das Moment)moet zijn.John P schreef:Ik maar denken dat het "einem Moment" was, weer wat geleerd.
Ik begrijp de zinsopbouw blijkbaar niet.
Aad
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Liteplacer build topic
Daar zit een camera onder voor de nozzle calibratie.ray5150 schreef:ds23man schreef:![]()
![]()
Maarreh, waar is dat ronde gat in de tafel links vooraan voor bedoeld ?
Re: Liteplacer build topic
Maar wat ga je nou doen met dat ding behalve leuk bouwen? Een mini assemblage bedrijfje beginnen of zo?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Liteplacer build topic
In eerste instantie bouw ik hem voor de productie van de Fusion MFB controller en ADAU1777 piggyback, verder sta ik open voor kleinschalig productiewerk, dat zou bijvoorbeeld het smd deel kunnen zijn van Chris zijn Little One maar ook de nieuwe CA amp waar jij mee bezig bent. Het is een beetje de kloof dichten tussen aantallen die niet meer leuk zijn om met de hand te doen en de aantallen die je moet maken om een fabhouse in te schakelen ( qua kosten).
En ik doe het alleen maar omdat ik mijn DLCP/Ncore set heb kunnen verkopen die toch maar stof stond te verzamelen.
En ik doe het alleen maar omdat ik mijn DLCP/Ncore set heb kunnen verkopen die toch maar stof stond te verzamelen.
Re: Liteplacer build topic
Moet deze machine niet op een zwaar geveerde tafel staan gezien de seismologische bodemgesteldheid in het hoge Noorden?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Liteplacer build topic
Je moet toch calibreren voor een run neem ik aan? als er tijdens die run een aardbeving komt wordt het een ander verhaal.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Liteplacer build topic
Wel een hoop werk om de zaak te kalibreren.
De hele handel werkt met een homing dot op het werkblad:
Zo ziet dat er uit na een homing op de down camera:
De videobewerking met finding cirkel functie:
Na alle instellingen kun je dan eindelijk de nozzle change programmeren, hier een homing cyclus met daar achteraan het wisselen van de nozzles:
Let niet op de beeldtrilling door de beweging, moet nog wat schoren in het onderstel aanbrengen.
De hele handel werkt met een homing dot op het werkblad:
Zo ziet dat er uit na een homing op de down camera:
De videobewerking met finding cirkel functie:
Na alle instellingen kun je dan eindelijk de nozzle change programmeren, hier een homing cyclus met daar achteraan het wisselen van de nozzles:
Let niet op de beeldtrilling door de beweging, moet nog wat schoren in het onderstel aanbrengen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Liteplacer build topic
Volgens mij zitten jullie alleen maar te klappen om straks het smd werk voor de CA MKII niet met de hand hoeven te doen.

Re: Liteplacer build topic
Was je eigen voorstel!ds23man schreef:Volgens mij zitten jullie alleen maar te klappen om straks het smd werk voor de CA MKII niet met de hand hoeven te doen.![]()
![]()
Maar ik doe het met de hand hoor als het weer zo goed te doen is als bij de mk1, maar die l 49990 zat er al op
Re: Liteplacer build topic
Bekende geluidjes van stappen motoren
met een radio op de achtergrond 
Re: Liteplacer build topic
ds23man schreef:dat zou bijvoorbeeld het smd deel kunnen zijn van Chris zijnLittle OneGrown/Up maar ook de nieuwe CA amp waar jij mee bezig bent.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Liteplacer build topic
Dat was Groningen-Emmen....Bert61 schreef:Bekende geluidjes van stappen motorenmet een radio op de achtergrond
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/202626/O ... mens-Emmen
