Delft Circuits

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Delft Circuits

Bericht door Jan Geert »

Just for giggles: vandaag bezocht ik een startup bedrijf in Delft dat cryogene 'interlinks' ontwikkelt voor verbindingen in/tussen quantumcomputers. Bijvoorbeeld zoiets als dit: 'simpel' ding voor tabletop toepassingen:
CF2_2_ale_edit-300x212.jpg
CF2_2_ale_edit-300x212.jpg (16.56 KiB) 1226 keer bekeken
Kijk, dan praat je pas écht over een high-end kabel. Behalve dat de prijs, hoewel niet laag, toch geen high-end is, eigenlijk. 8) . Ik bedoel, je hebt er geen Nordost voor. Zwaar gepatenteerd, en de prototypen en de kleine series uit hun bescheiden productie faciliteit worden door wereldwijde klanten reeds onder hun handen vandaag gegrist.

Het zou me wel superstoer lijken hier een custom interlink van te hebben. Groupbuy? :mrgreen: :mrgreen:

http://www.delft-circuits.com/crioflex/
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Delft Circuits

Bericht door dre »

Doe mij maar een setje! :goedzo:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Delft Circuits

Bericht door Pjotr »

dre schreef:
Doe mij maar een setje! :goedzo:
Heb jij je CA op 4 gr.K staan dan ??????????????????????????? :shock: :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Delft Circuits

Bericht door dre »

Laat eerst die groupbuy maar los komen! :lol:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Delft Circuits

Bericht door Pjotr »

dre schreef:
Laat eerst die groupbuy maar los komen! :lol:
Ik bedoel je huidige :D

Die Jan Geert gaat ook wel weer van het ene uiterste in het andere uiterste: Van gloeiende buizen op een paar 100 graden naar schakelingen op cryogene temperaturen van 4 gr.K :lol:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Delft Circuits

Bericht door dre »

Een echte liefhebber in ieder geval!
Gebruikersavatar
Lohengrimas
Berichten: 188
Lid geworden op: wo 03 aug 2016, 17:06
Locatie: 070

Re: Delft Circuits

Bericht door Lohengrimas »

LOL. Vrienden van mij doen dus onderzoek naar dit soort dingen en moeten altijd erg lachen als ik ze vertel over de wederwaardigheden van de muppets in audioland. Maar inderdaad, op deze schaal maakt het dus wel uit hoe of wat er in je kabel zit.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Delft Circuits

Bericht door AatV »

Er zijn natuurlijke "warme" supergeleiders (93 Kelvin), die niet al te bros zijn, maar mijn koelkast gaat dat niet redden, dus helaas... :-"


groet,
Aat
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Re: Delft Circuits

Bericht door Jan Geert »

Ideaal om het warme geluid van de buizenversterkers een beetje te tunen. :sure:

En je krijgt er natuurlijk een heel snel geluid mee. :lol:

Alleen de stekkertjes passen niet echt.....
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Delft Circuits

Bericht door ray5150 »

Bijzondere materie, zie je niet iedere dag.
Mag ik vragen wat voor werk je doet, dat je bij dat soort bedrijven over de vloer komt ?
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Delft Circuits

Bericht door richard »

Jan Geert schreef:
Just for giggles: vandaag bezocht ik een startup bedrijf in Delft dat cryogene 'interlinks' ontwikkelt voor verbindingen in/tussen quantumcomputers.
Zijn die er al dan?
Gebruikersavatar
Jan Geert
Berichten: 1353
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 19:49
Locatie: Leiden

Re: Delft Circuits

Bericht door Jan Geert »

Bij de MyCom bedoel je? :lol: Nee.

Onder Cryogene omstandigheden bij leidende universiteiten en grote hardware/ chip fabrikanten? Ja.

De ontwikkeling werd ingegeven door de behoefte om op efficiente wijze qubits aan elkaar te knopen zonder er een warboel van te maken. Dat is extreem goed gelukt.

Er komt over een paar maanden een openbare datasheet van.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Delft Circuits

Bericht door Pjotr »

richard schreef:
Jan Geert schreef:
Just for giggles: vandaag bezocht ik een startup bedrijf in Delft dat cryogene 'interlinks' ontwikkelt voor verbindingen in/tussen quantumcomputers.
Zijn die er al dan?
Quantumcomputers? Laten we zeggen, er wordt onderzoek naar gedaan... :-" Het eerste appje ervoor moeten we nog zien :bakkie:
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 23 dec 2018, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Delft Circuits

Bericht door Ah!buis »

Pjotr schreef:
Laten we zeggen, er wordt onderzoek naar gedaan... :-" Het eerste appje ervoor moeten we nog zien :bakkie:
Zit voorlopig, met vloed, nog onder water zeker :? :lol:
Anne
Gebruikersavatar
anonamemouse
Berichten: 1991
Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"

Re: Delft Circuits

Bericht door anonamemouse »

OooOOOooohhh... Hier wil ik ook mee spelen...
Plaats reactie