Shadow schreef:En klinken ook waarschijnlijk, het was meer een nostalgie ding omdat hij in z'n voorstel topic ook van dezelfde drivers bouwsels gemaakt heeft, maar ik had de verkeerde dag ofzo

Nee hoor, helemaal niet. Het was wel een beetje druk op het werk.
Ik heb vroeger inderdaad een paar kasten gebouwd die voor een transmissielijn doorgingen met oa de B139 en B110. Was toch niet helemaal goed. Narigheid bij 150Hz en ze klonken wat beter als ze op een bierkratje gezet werden. Wat dat betreft is de Mission Impossible gewoon een veel betere transmissielijn.
In die tijd werkte ik bij Smit Sound in Den Haag en bezorgde en installeerde op zaterdagen audio spul bij klanten thuis. In die tijd heb ik bij een klant thuis eens die IMF gehoord. Vreselijk. De opstelling was ook suboptimaal, dat moet gezegd.
Maar ik ben niet zo van de vintage. Ik was een van de eersten die de Thorens platenspeler wegdeed en alle vinyl verving door CD's. Als ik iets vintage heb, dan is het gewoon nog niet vervangen. De Isobarix had ik voor de lol gebouwd vanwege die wedstrijd (verdomd, er was nog een wedstrijd, hoe is die eigenlijk afgelopen?) en ik gebruikte die units omdat verder echt iedereen met Philips in de weer ging.
Sorry als mijn reactie een verkeerde indruk gegeven heeft, maar ik heb niets tegen, maar ook geen voorliefde voor oud spul.