Nieuwe geintegreerde versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Wat een pracht van een machine. veel plezier ermee gewenst. 
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
De bas is ook heerlijk strakray5150 schreef:Wat een pracht van een machine. veel plezier ermee gewenst.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Sprak de man met een Pass Labs Alephray5150 schreef:Wat een pracht van een machine. veel plezier ermee gewenst.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Ja, maar die heeft geen wapper(tje)s. 
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Daar kun je eieren op bakkenShadow schreef:Sprak de man met een Pass Labs Alephray5150 schreef:Wat een pracht van een machine. veel plezier ermee gewenst.
Beetje overkill hier
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Het zou toch erg fraai staan als ik de zijpanelen van de Yamaha uit massief Amerikaans Noten of van gefineerd Multiplex kan maken en vervangen.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
De zwarte zijkant harmonieert nu goed met de TV, het is maar net wat je wilt, bezigheidstherapie? 
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
De zijkanten van de Yamaha evt vervangen is idd pure bezigheidstherapie.hannesie schreef:De zwarte zijkant harmonieert nu goed met de TV, het is maar net wat je wilt, bezigheidstherapie?
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Fineer je je tv toch ook gewoon mee? 
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Wat is nu eigenlijk de status van je mogelijke sub?Shadow schreef:Fineer je je tv toch ook gewoon mee?
Of toch ook een vuurkorf van gemaakt afgelopen jaarwisseling wat mijn idee ook was toen
Was hier al een tijdje niet meer geweest en zie geen nieuw draadje ergens van je, of ik heb wat gemist?
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Staat ff op zolder, wachten op beter weer en plek in de garage om te knutselen, ben de elektra daar aan het vervangen.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
ik vind van de yamaha vooral de vintage uiterlijk erg mooi. mooi ding.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Wat zijn het voor luidsprekers ? (zelf gebouwd ?)
Ze zien er erg fraai uit !
Ze zien er erg fraai uit !
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Oeps, ik zie het al, de SCAN-SPEAK MINIMONITOR BERYLLIUM.dixie schreef:Wat zijn het voor luidsprekers ? (zelf gebouwd ?)
Ze zien er erg fraai uit !
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Vorige week ook de Cambridge weer gezien en kunnen aanvoelen maar de Yamaha blijft meer in lijn met mijn wensen en bevalt dan ook erg goed.
Veel zwaarder en robuuster gebouwd, dat voel je al aan volume knop bijvoorbeeld.
Ik wil dan ook wellicht eens upgraden naar de AS-3000 en dan de B versie.
Veel zwaarder en robuuster gebouwd, dat voel je al aan volume knop bijvoorbeeld.
Ik wil dan ook wellicht eens upgraden naar de AS-3000 en dan de B versie.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Maar hoe klinkt ie tov de Yamaha?
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Nooit beluisterd in iedergeval.
Ziet er gewoon niet goed uit en voelt niet zo goed aan, zal ook best klinken.
Persoonlijk uiteraard.
Ziet er gewoon niet goed uit en voelt niet zo goed aan, zal ook best klinken.
Persoonlijk uiteraard.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Ik denk dat er meer verschil te zien en te voelen is, dan dat er te horen is. Dus goeie keus geweest!Hondasnl schreef:Nooit beluisterd in iedergeval.
Ziet er gewoon niet goed uit en voelt niet zo goed aan, zal ook best klinken.
Persoonlijk uiteraard.
Ben zelf ook 10x meer gecharmeerd van de looks van de Yamaha
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Als hij overweegd de 3000 versie te kopen...dat is echt een mooie bak, maar voor dat geld komt Marantz ook in beeld met leuk spul 
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
"..." heeft helaas ook al wat ervaringen met Marantz.
Laatste Marantz versterker met veel pijn, moeite en gehannes weer verkocht.
Ook idd een mooie geintegreerde versterker maar niet naar mijn zin.
De Yamaha's blijven me nog altijd verassen.
Qua uiterlijk, degelijkheid en performance.
Laatste Marantz versterker met veel pijn, moeite en gehannes weer verkocht.
Ook idd een mooie geintegreerde versterker maar niet naar mijn zin.
De Yamaha's blijven me nog altijd verassen.
Qua uiterlijk, degelijkheid en performance.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Okeej, ik heb geen ervaring met Marantz behalve dat ik het heel mooi spul vind om te zien.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
De PM14S1SE gehad.
Mooie geintergreerde versterker maar te weinig vermogen.
M'n huidige Yamaha kan het goed aan maar altijd leuk om te upgraden.
Mooie geintergreerde versterker maar te weinig vermogen.
M'n huidige Yamaha kan het goed aan maar altijd leuk om te upgraden.
Re: Nieuwe geintegreerde versterker
Ik denk dat een Accuphase versterker jou ook goed zou passen.

