Nieuwe geintegreerde versterker

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door ray5150 »

Wat een pracht van een machine. veel plezier ermee gewenst. :goedzo:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

ray5150 schreef:
Wat een pracht van een machine. veel plezier ermee gewenst. :goedzo:
De bas is ook heerlijk strak :kwijl: .
Bijlagen
Capture.JPG
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

ray5150 schreef:
Wat een pracht van een machine. veel plezier ermee gewenst. :goedzo:
Sprak de man met een Pass Labs Aleph :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door ray5150 »

Ja, maar die heeft geen wapper(tje)s. :lol:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Shadow schreef:
ray5150 schreef:
Wat een pracht van een machine. veel plezier ermee gewenst. :goedzo:
Sprak de man met een Pass Labs Aleph :wink:
Daar kun je eieren op bakken :lol: .
Beetje overkill hier ;-).
Bijlagen
Capture.JPG
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Zojuist ging de Yamaha automatisch uit.
Werkt perfect!
Bijlagen
1.JPG
2.JPG
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Het zou toch erg fraai staan als ik de zijpanelen van de Yamaha uit massief Amerikaans Noten of van gefineerd Multiplex kan maken en vervangen.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door hannesie »

De zwarte zijkant harmonieert nu goed met de TV, het is maar net wat je wilt, bezigheidstherapie? :mrgreen:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

hannesie schreef:
De zwarte zijkant harmonieert nu goed met de TV, het is maar net wat je wilt, bezigheidstherapie? :mrgreen:
De zijkanten van de Yamaha evt vervangen is idd pure bezigheidstherapie.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Fineer je je tv toch ook gewoon mee? :wink:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door hannesie »

:rofl:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Shadow schreef:
Fineer je je tv toch ook gewoon mee? :wink:
Wat is nu eigenlijk de status van je mogelijke sub?
Of toch ook een vuurkorf van gemaakt afgelopen jaarwisseling wat mijn idee ook was toen :lol: .
Was hier al een tijdje niet meer geweest en zie geen nieuw draadje ergens van je, of ik heb wat gemist? :P
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Staat ff op zolder, wachten op beter weer en plek in de garage om te knutselen, ben de elektra daar aan het vervangen.
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door nxs77 »

ik vind van de yamaha vooral de vintage uiterlijk erg mooi. mooi ding.
Gebruikersavatar
dixie
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 18 feb 2013, 12:11

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door dixie »

Wat zijn het voor luidsprekers ? (zelf gebouwd ?)

Ze zien er erg fraai uit !
Gebruikersavatar
dixie
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 18 feb 2013, 12:11

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door dixie »

dixie schreef:
Wat zijn het voor luidsprekers ? (zelf gebouwd ?)

Ze zien er erg fraai uit !
Oeps, ik zie het al, de SCAN-SPEAK MINIMONITOR BERYLLIUM.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Vorige week ook de Cambridge weer gezien en kunnen aanvoelen maar de Yamaha blijft meer in lijn met mijn wensen en bevalt dan ook erg goed.
Veel zwaarder en robuuster gebouwd, dat voel je al aan volume knop bijvoorbeeld.
Ik wil dan ook wellicht eens upgraden naar de AS-3000 en dan de B versie.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Maar hoe klinkt ie tov de Yamaha?
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

Nooit beluisterd in iedergeval.
Ziet er gewoon niet goed uit en voelt niet zo goed aan, zal ook best klinken.
Persoonlijk uiteraard.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Arno »

Hondasnl schreef:
Nooit beluisterd in iedergeval.
Ziet er gewoon niet goed uit en voelt niet zo goed aan, zal ook best klinken.
Persoonlijk uiteraard.
Ik denk dat er meer verschil te zien en te voelen is, dan dat er te horen is. Dus goeie keus geweest!

Ben zelf ook 10x meer gecharmeerd van de looks van de Yamaha :D
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Als hij overweegd de 3000 versie te kopen...dat is echt een mooie bak, maar voor dat geld komt Marantz ook in beeld met leuk spul :wink:
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

"..." heeft helaas ook al wat ervaringen met Marantz.
Laatste Marantz versterker met veel pijn, moeite en gehannes weer verkocht.
Ook idd een mooie geintegreerde versterker maar niet naar mijn zin.
De Yamaha's blijven me nog altijd verassen.
Qua uiterlijk, degelijkheid en performance.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Shadow »

Okeej, ik heb geen ervaring met Marantz behalve dat ik het heel mooi spul vind om te zien.
Lnsadnoh
Berichten: 6051
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 16:43
Contacteer:

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door Lnsadnoh »

De PM14S1SE gehad.
Mooie geintergreerde versterker maar te weinig vermogen.
M'n huidige Yamaha kan het goed aan maar altijd leuk om te upgraden.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Nieuwe geintegreerde versterker

Bericht door ray5150 »

Ik denk dat een Accuphase versterker jou ook goed zou passen.
Gesloten