24-11-2018 : Alphen -> AfterBabbel
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Mijn refmons houden doorgaans wel van wat powerrrrr
Overigens: ik rijd vanuit Eindhoven, als er meerijders zijn: gezellig!!
Overigens: ik rijd vanuit Eindhoven, als er meerijders zijn: gezellig!!
Re: 24 November 2018 : Luisterdag Alphen aan den Rijn
Tussen 12.00 uur en 12.15 uur moet mijn DAC volgens het conceptprogramma tegelijkertijd in ruimte 8 en in ruimte 9 staan. Is dat een foutje of betekent het dat de DAC tussen 12.00 uur en 12.15 uur van de ene naar de andere ruimte gebracht moet worden?mikekiwi schreef:Bij deze het eerste concept!-programma. Gaat zeker nog wijzigen, maar jullie input en mening wordt zeer gewaardeerd omdat ik zeker niet van alle spulletjes de ins en outs weet. Ik heb met veel rekening proberen te houden, zal ongetwijfeld ergens een foutje/onhebbelijkheidje erin hebben verwerkt.
Check of je eigen aangemelde apparaten/luidsprekers op de juiste manier zijn gecombineerd en controleer ook even of de set compleet is. Soms is mij niet duidelijk of bij een amp ook een voorversterker zit.
Schiet dus maar raak, dan ga ik dat weer meenemen in het programma.
Er zijn nog wat gaten aan het begin en aan het eind, mocht je nog iets hebben of een interessante combi zien (bijv. ook met een eventueel luidsprekervergelijk), laat het weten!
ZBA_aadr_2018_concept2.JPG
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Je hebt gelijk, dat is duidelijk een foutje in het doorkopiëren. Heb het hier al gecorrigeerd, komt goed.MarcelvdG schreef:Tussen 12.00 uur en 12.15 uur moet mijn DAC volgens het conceptprogramma tegelijkertijd in ruimte 8 en in ruimte 9 staan. Is dat een foutje of betekent het dat de DAC tussen 12.00 uur en 12.15 uur van de ene naar de andere ruimte gebracht moet worden?
Ook genoteerd, heb de Relaixed+CA van hannesie er nu aan gekoppeld.Wowly schreef:Mijn refmons houden doorgaans wel van wat powerrrrr
Morgen komt een geupdate versie online met de wijzigingen (en wellicht nog meer wat nog aan opmerkingen komt), nu ga ik de wereld aan de binnenkant van mijn oogleden bekijken...
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Voor in de ochtend, hou er dan wel rekening mee dat ik geen luidsprekers bij mij heb, de rest van het spul wel. 
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Ik heb sowieso de Tarkussen bij en een werkende CA eindbak Hans...
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Dan is het misschien ook wel handig dat er voldoende luidspreker- kabels zijn. 
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Ik heb sowieso zo'n groot stekkerblok mee.
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Daar moet je geen luidsprekers op aansluiten! 
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Ff de speakers inspelenShadow schreef:50hz testtoon
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Heb het programma geupdate, zie bijlage
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
mijn OOOB's zijn niet meer nodig zie ik.
prima, dat scheelt weer sjouwen
tenzij iemand ze wil kopen natuurlijk
prima, dat scheelt weer sjouwen
tenzij iemand ze wil kopen natuurlijk
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Ik heb me een weekendje vergist. Ik dacht dat ik dit weekend wat kon bouwen, maar dit weekend is al het luisterweekend...
Hoe bereken je welke frequentie een condensator doorlaat? Ik moet nu wel heel erg opschieten.
Hoe bereken je welke frequentie een condensator doorlaat? Ik moet nu wel heel erg opschieten.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Na 15:30 is er nog tijd zat om ze spelende te hebben...en als je ze wilt verkopen, moet je eerst een demo geven natuurlijk...Henkjan schreef:mijn OOOB's zijn niet meer nodig zie ik.
prima, dat scheelt weer sjouwen
tenzij iemand ze wil kopen natuurlijk
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Ik beloof niks maar;
Hopelijk ook mee in ruwe vorm
Hopelijk ook mee in ruwe vorm
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Spannond! Als ze meekomen, dan in plaats van de Tarkussen? Of als extraatje?
Ga je serieus iets meenemen zaterdag? Dan hou ik nog een plekje vrij...Arno schreef:Ik heb me een weekendje vergist. Ik dacht dat ik dit weekend wat kon bouwen, maar dit weekend is al het luisterweekend...![]()
Hoe bereken je welke frequentie een condensator doorlaat? Ik moet nu wel heel erg opschieten.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
OK, zet hem op!Shadow schreef:Extra! Zie signature
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Deze draaien ook, en lekker........!!!!
Met Roon en Squeezebox gaan als een banaan.
Met Roon en Squeezebox gaan als een banaan.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
hannesie schreef:22.JPG
Deze draaien ook, en lekker........!!!!
Met Roon en Squeezebox gaan als een banaan.
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Ik zal er niet zijn
Gaat gewoon niet Volgend jaar dan maar
Gaat gewoon niet Volgend jaar dan maar
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Jammer!Bert61 schreef:Ik zal er niet zijn
Gaat gewoon niet Volgend jaar dan maar
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Op de valreep besloten om zaterdag toch ook naar Alphen te gaan.
Ik neem evt. wat verkoop spulletjes mee. (als er ruimte voor is)
Paul.
Ik neem evt. wat verkoop spulletjes mee. (als er ruimte voor is)
Paul.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 24 November 2018 : Alphen -> Conceptprogramma op p.5!
Moet nog zien of ik er tor die tijd kan zijn, iets met een turnwedstrijd en een dochtermikekiwi schreef:Na 15:30 is er nog tijd zat om ze spelende te hebben...en als je ze wilt verkopen, moet je eerst een demo geven natuurlijk...Henkjan schreef:mijn OOOB's zijn niet meer nodig zie ik.
prima, dat scheelt weer sjouwen
tenzij iemand ze wil kopen natuurlijk![]()
