24-11-2018 : Alphen -> AfterBabbel
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 24 November 2018 : Luisterdag Alphen aan den Rijn
Avifauna toevallig net gehad: hadden familieweekend in Leiden. Hebben daar toen ook het oudheidkundige museum gedaan: echt gaaf!! Maar bedankt voor de tips. Als iemand nog een goeie heeft: mijn boys zijn 11-14-16 jaar
Dan is dit zeker wat voor ze: https://rijksmuseumboerhaave.nl/Wowly schreef:Avifauna toevallig net gehad: hadden familieweekend in Leiden. Hebben daar toen ook het oudheidkundige museum gedaan: echt gaaf!! Maar bedankt voor de tips. Als iemand nog een goeie heeft: mijn boys zijn 11-14-16 jaar
Daar liggen ook wat stukjes maansteen. Al beweren boze tongen dat ze niet echt zijn en replica's zouden zijn
Ik kom ook ff kijken denk ik. Misschien met vriendin 
- mikekiwi
- Contacteer:
Pjotr schreef:Nou zal kijken of ik kan. Wowly plant Breda altijd precies op mijn vaders verjaardag en jij nu op mijn vrouw haar verjaardag. Breda heb ik met de hulp van een paar tuinbroeken moeten saboteren dit jaar om het verzet te krijgen
Ook jij staat op de lijstDan schreef:Ik kom ook ff kijken denk ik. Misschien met vriendin
Boerhaavemuseum ziet er erg gaaf uit inderdaad!
Lijkt mij eigenlijk ook erg leuk voor jou zelf: Het ook een medisch museum 
Lijkt me zeker leuk! Echter de luisterdag gaat voor. Mijn Neef doceert er ook criminologie aan de hogeschool daar. Zat leuke dingen te doen in Leiden 
- anonamemouse
Theoretisch zou het mogelijk moeten zijn dat ik ook mijn neus laat zien (tenzij werk in de weg gaat zitten).
Helaas ook niet meer dan mijn neus, ik heb niets transporteerbaars staan...
Helaas ook niet meer dan mijn neus, ik heb niets transporteerbaars staan...
Ik ben ook van de partij en kan evt. mijn kleine ECL82 versterkertje meenemen.
Ik kom ook, voor mij is het in de buurt. Als er interesse voor is kan ik een tweetal netwerkspelers met NOS DACs meebrengen (zijn al vaker meegeweest) om te beluisteren/vergelijken.
Ik heb alvast een klein NASje met Squeezebox server en een 320 Gb,
Dan ook nog een 2 tal streamertjes apart gezet.
Nu de DAC verder inbouwen. Deze kwam voor € 12.95 mee met de laatste octa core, en er lag nog zo een dingetje (Friendly arm Neo), dus dat was zo voor elkaar, Mediavault als Nas sofware, loopt harder als de meeste grote NAS-sen.
Dan ook nog een 2 tal streamertjes apart gezet.
Nu de DAC verder inbouwen. Deze kwam voor € 12.95 mee met de laatste octa core, en er lag nog zo een dingetje (Friendly arm Neo), dus dat was zo voor elkaar, Mediavault als Nas sofware, loopt harder als de meeste grote NAS-sen.
Mag ik een +1 mee nemen ? Niet actief op het forum maar zeker geinteresseerd 
- mikekiwi
- Contacteer:
Lijst is weer bijgewerkt met de laatste toevoeging. Introducees: geen probleem, altijd gezellig.
Eh...programmatechnisch gezien blijven de luidsprekers qua aanmeldingen achter. Is alles al een keer beluisterd of is men juist nu druk bezig en komt het te vroeg? Zou graag nog wat woofers, waffers en tweeters op de lijst hebben om de diversiteit wat te vergroten. Schroom niet, neem wat mee, we zullen er zuinig mee zijn!
Eh...programmatechnisch gezien blijven de luidsprekers qua aanmeldingen achter. Is alles al een keer beluisterd of is men juist nu druk bezig en komt het te vroeg? Zou graag nog wat woofers, waffers en tweeters op de lijst hebben om de diversiteit wat te vergroten. Schroom niet, neem wat mee, we zullen er zuinig mee zijn!
- pappaleo
- Contacteer:
Ik weet niet of Ray nog van plan was om de inimini's mee te nemen; dan hebben we die ook beschikbaar.
Zo ja, dan neem ik wel een paar stands mee.
ai ik heb een verjaardag waar ik niet mag ontbreken
jammer had nog een bluetooth planarmagnetic, (het kado overigens) en een setje monitoren met eigen brouwsel tweeters.
en mogelijk wou een maat wel mee met hyrbide planar magnetics
ach ja volgende maar weer.
[EDIT] hier mijn brouwsels die ik mee had willen nemen
viewtopic.php?f=3&t=26982
[EDIT]
[EDIT] hier mijn brouwsels die ik mee had willen nemen
viewtopic.php?f=3&t=26982
[EDIT]
Een kennis van mij is ook nog van plan om te komen (vermoedelijk zonder zijn luidsprekers, want dat zijn enorme elektrostaten die je niet zo makkelijk mee krijgt).
Ik kan de Tarkussen mee nemenmikekiwi schreef:Lijst is weer bijgewerkt met de laatste toevoeging. Introducees: geen probleem, altijd gezellig.
Jazeker.pappaleo schreef:Ik weet niet of Ray nog van plan was om de inimini's mee te nemen; dan hebben we die ook beschikbaar.
Topmikekiwi schreef:Introducees: geen probleem, altijd gezellig.
Dat zou ik leuk vindenShadow schreef:Ik kan de Tarkussen mee nemen
En hier ben ik ook benieuwd naarray5150 schreef:Jazeker.pappaleo schreef:Ik weet niet of Ray nog van plan was om de inimini's mee te nemen; dan hebben we die ook beschikbaar.
Ik heb evt nog een setje Q Acoustic concept 20 staan. Alleen zonder stands en bekabeling. Geen zelfbouw natuurlijk..
Is er internet aanwezig (bekabeld)?
Eigenlijk best leuk, een redelijk betaalbare commerciële speaker ter vergelijk3kes schreef:Ik heb evt nog een setje Q Acoustic concept 20 staan. Alleen zonder stands en bekabeling. Geen zelfbouw natuurlijk..
Ik kan evt de Classix II van Paul Carmody mee nemen...
Nou,ik denk dat mensen bijna vergeten zijn hoe goed ze zijn!
Ik kom waarschijnlijk ook weer eens kijken. Moet ik wel heel snel zijn wil ik nog iets maken