Lijkt wel een dienblad?ds23man schreef:
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik zal hier zo even een gevraagd-topic van maken.Hans Nootdorp schreef:Als iemand ergens een goede 2e hands eindversterker (min. 2x 50 watt) ziet, houd ik mij aanbevolen... Graag een beetje compact. Ik wil er niet meer dan ca. € 100 aan uitgeven. Is voor een setje in mijn werkkamer.
Update: bij deze.
Re: het "te koop gezien" topic....
Vifa 25-wp-250 10" woofers
http://link.marktplaats.nl/m1332867428? ... ialbuttons
Deze meneer heeft een aantal spullen te koop van visaton, vifa, dynaudio, Morel, Philips....
Seas coax:
http://link.marktplaats.nl/m1306891487? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1332867428? ... ialbuttons
Deze meneer heeft een aantal spullen te koop van visaton, vifa, dynaudio, Morel, Philips....
Seas coax:
http://link.marktplaats.nl/m1306891487? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Gratis buizenversterker in Schiedam (wsch alleen de trafo's bruikbaar)
Gratis buizenversterker in Schiedam (wsch alleen de trafo's bruikbaar)
Re: het "te koop gezien" topic....
Ziet er een EL34 balansversterker uit.Leuke klassieke kast en uit BelgiëRody schreef:https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Gratis buizenversterker in Schiedam (wsch alleen de trafo's bruikbaar)
Anne
Re: het "te koop gezien" topic....
Filteronderdelen gaan nu per kilo. 38 kilo te koop. Voor de hoarders onder ons een buitenkans!!
https://link.marktplaats.nl/m1346480753
Kan je een aardige luidspreker ontwerp wedstrijd mee organiseren.
https://link.marktplaats.nl/m1346480753
Kan je een aardige luidspreker ontwerp wedstrijd mee organiseren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Natuurlijk bouwen we hier liever zelf iets, maar mocht dat even niet het geval zijn dan zit er misschien nog iets interessants in deze totale leegverkoop?
http://link.marktplaats.nl/m1347079902
http://link.marktplaats.nl/m1347079902
Re: het "te koop gezien" topic....
Goh opheffingsuitverkoop van tripplm audioVintageHarry schreef:Natuurlijk bouwen we hier liever zelf iets, maar mocht dat even niet het geval zijn dan zit er misschien nog iets interessants in deze totale leegverkoop?
http://link.marktplaats.nl/m1347079902
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Barry2001 schreef:Sale bij Elektor .
Zelf niks kunnen vinden dat ik nog niet had of nodig heb, zitten wel wat aardige items tussen.
PS geen lidmaatschap nodig.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Iemand hier bekend mee?
B&O 4 kanaal versterker board met DSP voor raspberry.
https://www.reichelt.nl/raspberry-pi-sh ... 6.html?r=1
B&O 4 kanaal versterker board met DSP voor raspberry.
https://www.reichelt.nl/raspberry-pi-sh ... 6.html?r=1
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja? Riep U?Shadow schreef:
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Nee, maar moet ik dan alles van 100 jaar geleden ineens goedvinden?
Re: het "te koop gezien" topic....
Sorry hoor, dacht dat je ook eens iets in die richting gehad had met Kef units, maar blijkbaar de verkeerde tijd van de maand ofzo
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik vind ze er vrij lomp uitzien.Shadow schreef:
De Isobarix ziet er wat dat betreft een stuk beter uit.
Re: het "te koop gezien" topic....
En klinken ook waarschijnlijk, het was meer een nostalgie ding omdat hij in z'n voorstel topic ook van dezelfde drivers bouwsels gemaakt heeft, maar ik had de verkeerde dag ofzo 
Re: het "te koop gezien" topic....
Isobarix
Dat is toch een luidspreker in de kast welke naar beneden straalt in de box ?
Of sla ik de plank mis
Ik heb dat ooit gezien bij Canton LS boxen Dat klonk echt niet verkeerd
Maar was wat boven mijn budget
heb in de begin jaren 70 heel wat dagen winkels in uit gelopen voor een paar boxen
Edit al gevonden
Niet dus
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Isobaric_loudspeaker
Dat is toch een luidspreker in de kast welke naar beneden straalt in de box ?
Of sla ik de plank mis
Ik heb dat ooit gezien bij Canton LS boxen Dat klonk echt niet verkeerd
Maar was wat boven mijn budget
heb in de begin jaren 70 heel wat dagen winkels in uit gelopen voor een paar boxen
Edit al gevonden
Niet dus
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Isobaric_loudspeaker
