Ik blijf zo mondjesmaat vragen krijgen of er nog een vervolg komt: Een nieuwe group buy of een V2. En vaak dan ook of meer vermogen kan en met gebalanceerde ingangen. De eerste ZBA-CA was bedoeld als simpele stereo versterker en had derhalve geen gebalanceerde ingangen. Sommigen hebben er multiweg systemen mee gebouwd met actieve filtering, al dan niet met een DSP. En dan zijn gebalanceerde ingangen wel erg prettig.
Op de tekentafel staat nu een Composiet Amp Mk2 met de volgende "maten" per kanaal:
Vermogen in 8 ohm: 250W Rms
Vermogen in 4 ohm; 500W Rms
Vermogen in 2 ohm: 250W Rms
Ingang gebalanceerd
Voeding met softstart, DC-, en temperatuurbeveiliging.
Deze vermogens gaan niet echt lekker meer met chip-amps a la de LM3886. Dat kan een stuk beter met discrete transistoren. Dus dat gaat het dan ook worden. Geeft ook wat meer zekerheid voor de toekomst qua componenten. De grillen van TI zijn w.d.b. ondoorgrondelijk Wie gaat mee als het tot een GB komt.....?
Serieuze belangstelling hebben:
gervenja
Zweitse
rjmulder
erik1977
Dan
Shadow
johan283
Bert61
dirklammers
ray5150
Wowly
Jan Geert
3kes
dre
p-54
BertDB
ToTo
Forza
Tearitup
Toxiq
cve
