Bouw Mosfet amp

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Bouw Mosfet amp

Bericht door meanman64 »

in ieder geval ze zijn het waard de trannies maar ook de MKIII HX.Zoals al vermeld ik kan je 2 bordjes leveren van de MKIII HX.Ging het hiet niet over een mosfet amp :lol:
Het zal ook afhangen welk vermogen je wil ik denk als je ongeveer rond de 300Watt zit moet toch voldoende zijn niet?
Audiosector ? linkje graag
Gebruikersavatar
BMW850
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 26 aug 2011, 19:14

Re: Bouw Mosfet amp

Bericht door BMW850 »

Hoi patrick,

Hier ben je te vinden ;)
Waar is de interesse van iedereen gebleven ...is dit topic dood?
Hier staat nog wat info: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=120317.0

Vrg,
Rudy
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Bouw Mosfet amp

Bericht door meanman64 »

Hoi Rudi,
Wat mij betreft is dit nog niet dood alleen de groepskoop ligt stil heb ik de indruk.In ieder geval hij zal er komen zal het nog eens onder de aandacht moeten brengen.
Gebruikersavatar
BMW850
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 26 aug 2011, 19:14

Re: Bouw Mosfet amp

Bericht door BMW850 »

Ik zou nog wel een nieuw setje Dx Blame MKIII-Hx willen bestellen.
Maar dan een set waar de 2x 220uF 100V condensatoren allemaal netjes op de print passen, en "misschien" een duallayer print?
Je hebt gelezen op Diyaudio wat ik tegen ben gekomen, ook met de weerstanden.
Maar wel de originele met de 10 Transistoren :)
En met het warm worden van de grote koelplaten valt best wel mee dan moet je wel heel hard gaan spelen wat ik ook gedaan heb ;)

Vrg,
Rudy
Bijlagen
2011-11-06 15.41.53.jpg
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Bouw Mosfet amp

Bericht door meanman64 »

Het word een dubbelzijdige print en met de mogelijkheid om grotere 220µF caps te monteren maar met 4 paar trannies op verzoek van Vigier.
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Bouw Mosfet amp

Bericht door meanman64 »

Kan iemand even checken of het gedeelte rond de trimpots 5K/50R klopt?
Volgens schema moet de 5K pot aan T13 en niet aan T14 of maakt het niet uit welke waar komt ?
Klopt het dan nog als je omschakeld van AB naar A of andersom ?
Bijlagen
AMPL ACS 100.LAY almost.JPG
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Bouw Mosfet amp

Bericht door Ah!buis »

Is niet meer dan een serieschakeling van weerstanden tussen twee punten, de richting is dan van geen belang.
Dat omschakelen is het kortsluiten van een deel van de weerstanden, blijft ook hetzelfde.
Zit wel snor.
Anne
Plaats reactie