24-11-2018 : Alphen -> AfterBabbel
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 24 November 2018 : Luisterdag Alphen aan den Rijn
Bedankt voor het toevoegen aan de lijst. Het gaat v.w.b. de indeling in de ruimte denk ik vooral om de luidsprekerboxen van Rob. Deze zijn schat ik zo'n liter of 35, dus niet zo heel groot (zie de afbeelding).
Rob heeft verder aangegeven dat hij het 's middags niet te laat wil maken.
Rob heeft verder aangegeven dat hij het 's middags niet te laat wil maken.
Het lijkt erop dat er nog meer speaker sets nodig gaan zijn.
- Leeuwarden
Ik hoor net dat Walt zijn speakers meeneemt
Dan heb ik wel een reden om ook te komen...
Was het maar zo’n feest, met zo’n klein hummeltje in huis zit luisterdagen bezoeken er voorlopig even niet in.
- Leeuwarden
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Wat is dat nou voor gelul? Je gaat door de week ook niet meer naar je werk?Walt schreef:Was het maar zo’n feest, met zo’n klein hummeltje in huis zit luisterdagen bezoeken er voorlopig even niet in.
Het is vlakbij,dus een half dagje moet toch wel lukken?
ds23man schreef:Wat is dat nou voor gelul? Je gaat door de week ook niet meer naar je werk?Walt schreef:Was het maar zo’n feest, met zo’n klein hummeltje in huis zit luisterdagen bezoeken er voorlopig even niet in.
EhhhhhhhhhhWalt schreef:Juist daarom...
- VintageHarry
Lijkt me eerder dat Walt doordeweeks gaat werken en dat zijn wederhelft dan 's zaterdags hummel-vrij heeft?
Jongens, Walter heeft geen rijbewijs dus moet altijd een lift mee pikken of openbaar vervoer zoeken,
dat gaat lastig met 2 speakers.
dat gaat lastig met 2 speakers.
Verontschuldigingen voor de trage reactie. Mijn DAC heeft naast de ingebouwde Raspberry Pi met Volumio in ieder geval ook een S/PDIF-ingang (en een Toslink- en een AES3-ingang), dus als iemand er een CD over zou willen spelen, is een CD-transport wel handig.Jan Geert schreef:Als er nog cd transporten nodig zijn voor een DAC, ik heb de beschkking over: Arcam delta 170, TEAC D500 vrds, Conrad Johnson DR-1, van Medevoort CT333 vrds. Alleen sp/dif dan natuurlijk.
Ik kom zeker even langs. Kan m’n Amp Camp amp ff meebrengen. Nu kom ik voor het eerst en weet niet precies hoe het werkt maar heb eventueel een set IMF TLS50 speakers en een Audiophonics ES9023 tcxo rpi dac te leen voor die dag.
- mikekiwi
- Contacteer:
@Tor-Amp: dank je, ik ga er rekening mee houden
@Jan Geert: graag dus je CD-transport ook meenemen
@3kes: top, je staat erbij, je spullekes ook!
Het loopt qua aanmeldingen nog niet echt storm, als het hierbij blijft, hebben we aan 1 ruimte genoeg en maak ik zelf wel saté en pizza's...
@3kes: top, je staat erbij, je spullekes ook!
Het loopt qua aanmeldingen nog niet echt storm, als het hierbij blijft, hebben we aan 1 ruimte genoeg en maak ik zelf wel saté en pizza's...
Nou zal kijken of ik kan. Wowly plant Breda altijd precies op mijn vaders verjaardag en jij nu op mijn vrouw haar verjaardag. Breda heb ik met de hulp van een paar tuinbroeken moeten saboteren dit jaar om het verzet te krijgen 
okidoki, neem de arcam wel mee, kan een stootje hebben.mikekiwi schreef:
- mikekiwi
- Contacteer:
Fijn!Jan Geert schreef:okidoki, neem de arcam wel mee, kan een stootje hebben.mikekiwi schreef:
Ik kom ook maar heb niks klaar ben ik bang, werk 60u per week momenteel, weinig zin in luidsprekers afmaken of een versterker.
Ik ben nog nooit geweest vanwege enorme drukte. Dit jaar: agenda nog leeg op zaterdag.
Ik denk dat ik dit jaar probeer te komen! Onder voorbehoud van "urgente" gezinszaken ben ik er bij. Misschien kan eea gecombineerd worden met het gezin, dat ze in de buurt daar iets leuks gaan doen. Archeon en Corpus zijn al geweest
Heb trouwens nix om mee te nemen, het laatste wat ik zelf bouwde waren rock sliders voor de Jimny....
Mocht het gezin niet mee gaan; plaats voor lifters!
Ik denk dat ik dit jaar probeer te komen! Onder voorbehoud van "urgente" gezinszaken ben ik er bij. Misschien kan eea gecombineerd worden met het gezin, dat ze in de buurt daar iets leuks gaan doen. Archeon en Corpus zijn al geweest
Heb trouwens nix om mee te nemen, het laatste wat ik zelf bouwde waren rock sliders voor de Jimny....
Mocht het gezin niet mee gaan; plaats voor lifters!
- mikekiwi
- Contacteer:
Shadow en Wowly toegevoegd, leuk!
@Wowly: is Avifauna iets? Of met de trein naar Leiden en dan naar oudheidkundig museum oid?
@Wowly: is Avifauna iets? Of met de trein naar Leiden en dan naar oudheidkundig museum oid?
Leuk Jan. Als je vertier zoekt voor de familie: Leiden is vlakbij en daar is een aantal fraaie musea.
Naturalis is voorlopig dicht, maar er is nog genoeg over hier