Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Plaats reactie
Led
Berichten: 318
Lid geworden op: vr 01 jul 2016, 10:19

Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door Led »

Sorry, Ik weet niet hoe ik het beter kan verwoorden in een korte title.. :D

Bij een demonstratie met vergelijking tussen goedkope en dure power cables meet hij een verschil in dB, wat niet mogelijk zou moeten zijn.
Gevolg : mail van het hoofd van de audiophile society dat die kritiek verwijderd moet worden, op straffe van royering als dit niet gebeurt.

Interessante conversatie om even te lezen als je niks te doen hebt :)

http://www.realhd-audio.com/?p=6236
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door SARK »

Hij kan zich toch gewoon hier aanmelden :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door Pjotr »

Dus toch een sekte? :D
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door pvanlingen »

SARK schreef:
Hij kan zich toch gewoon hier aanmelden :mrgreen:
Ja dat kan.
Dat lijkt me wel aardig als tegenhanger van Walt :yeah:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door richard »

Pjotr schreef:
Dus toch een sekte? :D
Sektes heb je overal, ook in de audiofiele kerk. Ketters ook, als je tegen de leer in gaat wordt je geëxcommuniceerd.
Berre
Berichten: 516
Lid geworden op: do 13 sep 2012, 18:17
Locatie: Antwerpen

Re: Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door Berre »

Stenigen op het marktplein had ook gekund.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door OpaBert »

Ik zou niet eens lid willen zijn van zo,n sekte
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door ray5150 »

Je zit wel tussen de gelijkgestemden, kan ook wel eens prettig zijn.
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door Ah!buis »

Och ja, als iedereen vals zingt val je niet zo op :-$
Anne
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Lid wordt uit audiophile society gezet vanwege blogpost mbt kritiek op snake oil salesmen op audio show

Bericht door Pjotr »

Ah!buis schreef:
Och ja, als iedereen vals zingt val je niet zo op :-$
Anne
Ehhh jawel Anne, maar dat opvallen is toch juist de bedoeling? Snappernouhelemaalniksmeervan :think:

Kennelijk heeft het audiofiele maaiveld toch een gelimiteerde hoogte :lol:
Plaats reactie