Geen SACD onderstening.. (arcam in de periode to little to late) en evt DVDa weet ik niet hoe hij is ingesteld intern 2.0 of 5.1 layer.Henkjan schreef:Mooi, dan ga ik wat schijfjes pakken
Lust die ook SACD?
btw: ik heb nog een paar Needle kasten over, heeft iemand interesse? Zijn niet de mooiste maar goed bruikbaar voor wat testwerk. Anders gaan ze de haard in.
Er liggen ook 3 bakken cd's met divers aanbod klaar.
Eigen router is (hopelijk) ook voorzien van werkend internet, en met Qobuz en Tidal ook een mooi streaming aanbod
