Beste mensen,
Na enkele jaren stil te hebben gelegen ben ik terug herbegonnen met mijn Honey Badger project.
Nu begint het stilaan vorm te nemen.
Enkel heb ik nog wat vragen.
Ik vroeg me af waar dat alle "negatieve spanningen" (inkomend signaal RCA, negatieve luidsprekerterminals enz) moeten aangesloten worden?
Ik heb een beetje zitten googlen en gelezen op dit forum, maar er lijkt veel verwarring te bestaan over het onderwerp.
Ik lijk zaken te lezen van een steraarde enz.
Dus mijn chassis is sowieso geaard via de binnenkomende voedingskabel, dit is verplicht en veilig. Maar hoe zit het dan met alle "negatieve spanningen", moet ik die dan aansluiten aan de aarding zelf? Op het "schoonste punt" op brom en audiovervuiling te voorkomen?
Bedankt alvast
Honey Badger: Revived
Moderator: Beheerdersteam
- Vintagelover
- Berichten: 82
- Lid geworden op: za 06 jul 2013, 14:33
Re: Honey Badger: Revived
De hele versterker zit toch op een print ? Verbindingen LS en ingang naar de voorziene aansluitingen op de print, niks daarvan aan aarde kast.Behalve een (dacht ik) G2 op de print, waar twee parallele diodes aanzitten aan de kast en ook de randaarde aan de kast.
Anne
Anne
- Vintagelover
- Berichten: 82
- Lid geworden op: za 06 jul 2013, 14:33
Re: Honey Badger: Revived
Bedankt!
Ik zal het eens extra controleren. Het was omdat output een alleenstaande verbinding was. Speaker ground zit een beetje verscholen heb ik nu gemerkt.
Ik zal het eens extra controleren. Het was omdat output een alleenstaande verbinding was. Speaker ground zit een beetje verscholen heb ik nu gemerkt.

