het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Focal 10N501 8P511 T121 en Seas H304 76 MF drivers (Onyx)
Zie omschrijving
http://link.marktplaats.nl/m1318095285? ... ialbuttons
Zie omschrijving
http://link.marktplaats.nl/m1318095285? ... ialbuttons
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
Re: het "te koop gezien" topic....
Een goeie vriend van mij heeft ooit de Onyxen gehad … daar was ik toch aardig van onder de indruk (maar dat is zeker wel 30 jaar geleden dat ik ze heb gehoordJirster schreef:Focal 10N501 8P511 T121 en Seas H304 76 MF drivers (Onyx)
Zie omschrijving
http://link.marktplaats.nl/m1318095285? ... ialbuttons
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15177
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Lijn ingang boven de net entree. Nou net de enige plek waar je ‘m niet wilt hebben.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15177
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Gevoeligste punt van een versterker is de ingang. Grootste stoorbron is de 230V in. Heb je de hele achterkant, zet je ‘m daar neer, niet handig.
Re: het "te koop gezien" topic....
Wel een leuk kastje voor mijn CA project, ik heb hem gekocht
Die lijningang zet ik wel op een ander plekje.
thx voor de link Dré!
Die lijningang zet ik wel op een ander plekje.
thx voor de link Dré!
Re: het "te koop gezien" topic....
Nooit eerder gezien, ziet er intressant uit, de EV units lijken in top conditie:
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
https://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-e ... ousPage=lr
Re: het "te koop gezien" topic....
Een laagdrempelige nas voor erg weinig.
Ik weet niet of het wat is, maar heb hem besteld om eens kennis te maken met de nas wereld.
https://www.luctortechnology.nl/Goedkoo ... 81386.aspx
Ik weet niet of het wat is, maar heb hem besteld om eens kennis te maken met de nas wereld.
https://www.luctortechnology.nl/Goedkoo ... 81386.aspx
Re: het "te koop gezien" topic....
Is dat een probleem? Gaat alleen een beetje gebruikt worden voor muziek streamen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Inderdaad, kost bijna niets, er worden alleen wat simpele gegevens gecheckt en je 'krijgt' hem al!ds23man schreef:En dan ook nog eens geen waarborg webshop......
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik had deze gemaild, maar hij had allemaal zelf gekozen drivers erin zitten..dre schreef:
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic....
Mmm, dat verwacht je niet gezien de omschrijving, goed dat je eerst informeert!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: het "te koop gezien" topic....
Apart... Biedt mij iemand een MiniDSP aan terwijl ik op dat moment bij Hypex zit.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
En opnieuw te koop gezet, maar nu 50 euro duurder...frijsdijk schreef:Ik had deze gemaild, maar hij had allemaal zelf gekozen drivers erin zitten..dre schreef:
https://link.marktplaats.nl/m1328548104
Re: het "te koop gezien" topic....
Parasound Zamp v3 eindversterkers voor 149 Euro.
Ik krijg de indruk dat ze nieuw zijn.
https://www.usedproducts.nl/webshop/par ... erker.html
http://www.parasound.com/zamp-v3.php
Ik krijg de indruk dat ze nieuw zijn.
https://www.usedproducts.nl/webshop/par ... erker.html
http://www.parasound.com/zamp-v3.php
