Gezocht: grote tablet voor Roon
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Gezocht: grote tablet voor Roon
Ik ben op zoek naar een grote tablet ( android) voor mijn Roon systeem, mijn 10" Pipo met andriod 4. nog wat werkt niet meer met de laatste Roon update.
Suggesties?
Suggesties?
Re: Gezocht: grote tablet voor Roon
Vorig jaar op 'de dag van de amateur' stond een kerel (of een vrouw) met tablets voor erg weinig. Waren wel Windows machines. 3 november is het weer zover.ds23man schreef:Ik ben op zoek naar een grote tablet ( android) voor mijn Roon systeem, mijn 10" Pipo met andriod 4. nog wat werkt niet meer met de laatste Roon update.
Suggesties?
Het waren natuurlijk gewoon goedkope (chinese?) apparaatjes maar het voordeel is/was dat je ze even live kon bekijken.
Re: Gezocht: grote tablet voor Roon
Laatst gewijzigd door hannesie op vr 28 sep 2018, 15:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Gezocht: grote tablet voor Roon
2x zo duur en de helft van batterij duur, lijkt mij niet echt lekker.ds23man schreef:
Het verschil in of 13.3 of 10.1 inch is nihil in de beleving.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28469
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Gezocht: grote tablet voor Roon
Heb nu een 10" pipo, vindt dat gewoon te klein. Veel keus in groter is er niet op een Ipad pro na.
En deze is er nog niet:
https://www.sammobile.com/2018/09/04/sa ... -2-release
Batterijduur is niet zo belangrijk, alleen de Roon app draait en ik zit niet 8 uur te luisteren....
En deze is er nog niet:
https://www.sammobile.com/2018/09/04/sa ... -2-release
Batterijduur is niet zo belangrijk, alleen de Roon app draait en ik zit niet 8 uur te luisteren....
Re: Gezocht: grote tablet voor Roon
Ik vermoed zomaar dat ik nog wat moet gaan oefenen op de sportschool,
Ik zelf vind die dingen altijd te zwaar en doe het thuis met een tablet 8.4 inch landscape, die dan op de armleuning van de stoel/bank ligt.
Ik zelf vind die dingen altijd te zwaar en doe het thuis met een tablet 8.4 inch landscape, die dan op de armleuning van de stoel/bank ligt.
