Na 2 jaar geregistreerd te zijn maar even voorstellen
Ik ben mark deen 39jaar
Dat ik 16/17jaar was begon ik met me eigen luidsprekers te bouwen.
Dat heb ik 4 /5 jaar gedaan.
Op een gegeven moment kreeg ik toch meer intresse in andere zaken, zoals feesten, drank ect ect.
Maar de intresse in mooi geluid is nooitweg geweest.
Onder tussen zijn we een aantal jaar verder, al 20jaar gelukkig met me vrouw waarvan 12 jaar getrouwd, 2 dochters, leuk huis en een hoop ervarring rijker.
Nou wil ik weer beginnen bouwen.
Ik moet alleen weer alle info betreft het luidspreker bouwen weer tot me nemen.
En zal waarschijnlijk een hoop vragen hebben voor jullie.
Momenteel luister ik al 21jaar naar muziek met me denon pma-655r met mordaunt short ms-906.
De denon heeft verleden jaar een volledige onderhouds beurt gehad en de speakers hebben nieuwe tweeter.
De combi bevalt me nog erg goed, maar het kan altijd beter.
