Dat is best vertaaldNooby schreef:
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik krijg op m'n werk appjes van collega's met veel ergere spelvoutden er in hoor, dit is niks.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Op welke spelfouten doel je dan
Apart Audio? Dat is dus een merk he.
Apart Audio? Dat is dus een merk he.
Re: het "te koop gezien" topic....
Marp schreef:Op welke spelfouten doel je dan![]()
Apart Audio? Dat is dus een merk he.
Ik ga hier gruwelijk door het ijs. Blame the noobyness. Je legde de nadruk zo op "een" en "van" dat ik dacht dat t allemaal niet klopte.
Re: het "te koop gezien" topic....
Hi allemaal, zoals gewoonlijk lekker marktplaats aan het browsen toen ik deze advertenties tegenkwam, misschien leuk voor iemand?
http://link.marktplaats.nl/m1316015824? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316025061? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316031548? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316036903? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316015824? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316025061? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316031548? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316036903? ... ialbuttons
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
LED TL armaturen, lijkt een leuke aanbieding:
https://www.onedayonly.nl/dagdeals/hoff ... -2018.html
maar wat googlen leert dat die dingen elders al een lagere normale prijs hebben :LOL:
https://www.hmk.nl/verlichting/led-arma ... -10w-ip65/
https://www.onedayonly.nl/dagdeals/hoff ... -2018.html
maar wat googlen leert dat die dingen elders al een lagere normale prijs hebben :LOL:
https://www.hmk.nl/verlichting/led-arma ... -10w-ip65/
Re: het "te koop gezien" topic....
Wel toevallig allemaal dezelfde aanbieder?Jirster schreef:Hi allemaal, zoals gewoonlijk lekker marktplaats aan het browsen toen ik deze advertenties tegenkwam, misschien leuk voor iemand?
http://link.marktplaats.nl/m1316015824? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316025061? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316031548? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316036903? ... ialbuttons
Lekker je eigen ads aan het spammen meneer Visser?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic....
Lijkt mij niet tenzij Jirster van Amsterdam naar het mooie, pittoreske, Leeuwarden is verhuisd...
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik heb al vaker van hem gekocht:een prima verkoper!Shadow schreef:Wel toevallig allemaal dezelfde aanbieder?Jirster schreef:Hi allemaal, zoals gewoonlijk lekker marktplaats aan het browsen toen ik deze advertenties tegenkwam, misschien leuk voor iemand?
http://link.marktplaats.nl/m1316015824? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316025061? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316031548? ... ialbuttons
http://link.marktplaats.nl/m1316036903? ... ialbuttons![]()
Lekker je eigen ads aan het spammen meneer Visser?
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik geloof het maar neem dan de moeite om ze hier te plaatsen of zeg gewoon dat je spullen te koop hebt en drop de link 
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik ben echt niet die meneer Visser, ik woon in Amsterdam en ben 16. (Dus helaas niet het budget voor dat soort spullen)
Re: het "te koop gezien" topic....
Bij het verscheiden van EOO is niet alleen een leverancier van componenten verloren gegaan, maar ook van allerlei andere zaken zoals bijvoorbeeld de bekende zwart/gele Piergiacomi zijknip tangetjes. dus eens op zoek naar wat anders.
Zo kwam ik op Ebay deze tegen : https://www.ebay.com/itm/Cable-Electric ... 2749.l2649
Keurig tangetje, voor een krankzinnig belachelijke lage prijs. (iets meer dan een euro.
)
Ja, ze zijn wat fragieler dan die gele en je moet er niks dikkers dan een draadje van een weerstand en klein elco'tje mee knippen, maar de bekken zijn vlijmscherp en ze knippen boven het soldeersel mooi recht af.
Zo kwam ik op Ebay deze tegen : https://www.ebay.com/itm/Cable-Electric ... 2749.l2649
Keurig tangetje, voor een krankzinnig belachelijke lage prijs. (iets meer dan een euro.
Ja, ze zijn wat fragieler dan die gele en je moet er niks dikkers dan een draadje van een weerstand en klein elco'tje mee knippen, maar de bekken zijn vlijmscherp en ze knippen boven het soldeersel mooi recht af.
Re: het "te koop gezien" topic....
Ik vond de C1’s die te koop stonden ook best vlot anders, maar goed 
Re: het "te koop gezien" topic....
cirkelzaag zaagtafel Scheppach TS 2000
€ 275,00
http://link.marktplaats.nl/m1316037219
Voor een prikkie een hele fijne zaagtafel
€ 275,00
http://link.marktplaats.nl/m1316037219
Voor een prikkie een hele fijne zaagtafel
