Hoi ik ben Berry en kom uit mierlo ben 54 ben gelukkig getrouwd en heb 2 kinderen.
Ben hier al langer aan het rondzwerven maar word tijd om bekend te maken wie ik ben .
IS WEL ZO NETJES.
Heb al langer een obsessie voor turbax weet niet waarom maar lijkt wel een virus.
Als ik vroeger naar de l.t.s in helmond fietste reed ik altijd achter hotel westende door omdat ik wist dat daar turbax gemaakt werd.
Nu heb ik na al die jaren een baspijp gekocht van een buurvrouw die stopte met haar café.
Een echte turbax baspijp mijn geluk kon niet op omdat ik wist dit is uniek dit kan je nergens meer kopen.
Maar ik heb toch nog veel vragen over deze baspijp en de rest .
Heb ik er de goede versterker bij .
Is er nog ergens iets meer van te koop .
En is er nog meer informatie van .
Dat is de reden dat ik hier terecht ben gekomen.
Even voorstellen. ..
Moderator: Beheerdersteam
Re: het doel van dit forum...
Welkom Berry,
Ik weet niet of je dit linkje kent, maar daar staat al heel veel info over Turbax in: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=13650
Ik weet niet of je dit linkje kent, maar daar staat al heel veel info over Turbax in: http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=3&t=13650
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Even voorstellen. ..
Sorry voor de opmerking, maar het is weer augustus. Tijd voor de jaarlijkse Turbax scheet.
