Ik lees hier nu een aantal dagen mee en zal me even voorstellen.
Ik ben Jules en al meer dan 30 jaar gek van muziek en apparatuur. Zelf heb ik een cyrus installatie (8VS, X-Power, CD8 en dali suite) die me goed bevalt (binnen mijn budget
In het verleden heb ik al eens een sub gebouwd voor in de auto en een TL nagebouwd uit een van de bekende duitstalige tijdschriften.
Ik loop rond met plannen om eens een serieuze poging te doen een set luidsprekers te bouwen. Mogelijk dat ik begin met een soundbar, en sub voor bij de tv. Ik vermoed dat het een jarenplan kan worden, aangezien ik 2 jonge kinderen heb heb ik weinig hobby-tijd. Ik zoek een mooi ontwerp voor een staande luidspreker, ik denk TL, en ze mogen best groot zijn. Maar ook weer niet te complex: ik moet natuurlijk wel ervaring opdoen, en een mislukt project zit ik niet op te wachten.
In ieder geval zie ik hier veel informatie en kan ik voorlopig vooruit met lezen.
Vriendelijke groet
Jules
