GU-50 Monoblokken
Moderator: Beheerdersteam
Re: GU-50 Monoblokken
Even verder met passen en meten
Dan maar wat gaten tappen.
Gaat lukken...............
Dan maar wat gaten tappen.
Gaat lukken...............
Re: GU-50 Monoblokken
Excuus heren dat ik kenneljk met mijn getwitter te ver bent gegaan
Het is nimmer mijn bedoeling geweest iemand te kwetsen
Nogmaals mijn excuus
Ook aan de topic houder
Demo mijn excuus
Zal proberen beter op te letten met wat ik schrijf
Het is echt niet mijn bedoeling geweest iemand te beledigen of te kwetsen
Het is nimmer mijn bedoeling geweest iemand te kwetsen
Nogmaals mijn excuus
Ook aan de topic houder
Demo mijn excuus
Zal proberen beter op te letten met wat ik schrijf
Het is echt niet mijn bedoeling geweest iemand te beledigen of te kwetsen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: GU-50 Monoblokken
Zo erg is het allemaal niet Bert
Draadje is opgeschoond op verzoek van TS, gewoon lekker verder met dit mooie project.
Re: GU-50 Monoblokken
Waar waren we gebleven
Buisvoeten zetten.
De voorbuisvoeten houden nu tevens het subframe op zijn plek,scheelt weer schroeven op de bovenplaat.
Buisvoeten zetten.
De voorbuisvoeten houden nu tevens het subframe op zijn plek,scheelt weer schroeven op de bovenplaat.
Re: GU-50 Monoblokken
Ja doe het stap voor stap,hoop hier mee toekomstige bouwers te inspireren.
Het wiel hoeft hier niet opnieuw uitgevonden te worden,en de kleine trucs maken het bouwen makkelijker
Bij dit soort bouwsels meet altijd vanuit de kast,dus teken geen haakse monteerlijnen op de losse bovenplaat,maar neem de kast als referentie.
Dan kom je niet voor verassingen dat het gemonteerd scheef loopt terwijl je lijn toch echt recht was
Het wiel hoeft hier niet opnieuw uitgevonden te worden,en de kleine trucs maken het bouwen makkelijker
Bij dit soort bouwsels meet altijd vanuit de kast,dus teken geen haakse monteerlijnen op de losse bovenplaat,maar neem de kast als referentie.
Dan kom je niet voor verassingen dat het gemonteerd scheef loopt terwijl je lijn toch echt recht was
Re: GU-50 Monoblokken
Even de andere buisvoeten gezet.
En al vast begonnen met het roosterwerk voor de broodnodige koeling.
Ik pons hier met 37mm door 3mm alu.
Goed smeren met WD40 en een drupje snijolie op het snijvlak.
Nr.1 geponst op naar nr. 2
En al vast begonnen met het roosterwerk voor de broodnodige koeling.
Ik pons hier met 37mm door 3mm alu.
Goed smeren met WD40 en een drupje snijolie op het snijvlak.
Nr.1 geponst op naar nr. 2
Re: GU-50 Monoblokken
Recht zo die gaat.
Ik heb een rondje gaten rond de GU's geboord, warm wordt het zeker.
Ik heb een rondje gaten rond de GU's geboord, warm wordt het zeker.
Re: GU-50 Monoblokken
Ja warm wordt het.
Wilde deze keer geen gaten rond de GU,s.
De gaten komen onder de trafo kap,voor de luchtafvoer,hoop dat het voldoende is
De bodem plaat wordt uiteraard ook geperforeerd uitgevoerd.
Wilde deze keer geen gaten rond de GU,s.
De gaten komen onder de trafo kap,voor de luchtafvoer,hoop dat het voldoende is
De bodem plaat wordt uiteraard ook geperforeerd uitgevoerd.
Re: GU-50 Monoblokken
Zo, genoeg voor vandaag.
Misschien vanavond nog de roosters er in kitten ,we zien wel
Misschien vanavond nog de roosters er in kitten ,we zien wel
Re: GU-50 Monoblokken
Kjk de buizen staan al
Trafo kap erop begin er steeds meer op te lijken
Zou met gaas er op kitten wachten tot alles gespoten is
Ik heb niks gedaan Visite
Trafo kap erop begin er steeds meer op te lijken
Zou met gaas er op kitten wachten tot alles gespoten is
Ik heb niks gedaan Visite
Re: GU-50 Monoblokken
Nee, gaas gaat er gelijk op na een nachtje drogen kan alles gespoten worden.
Je moet alleen goed opletten dat je geen kit laat zitten op de plekken die gespoten worden.
Dit gaat goed,niet de eerste keer
Je moet alleen goed opletten dat je geen kit laat zitten op de plekken die gespoten worden.
Dit gaat goed,niet de eerste keer
Re: GU-50 Monoblokken
Je spreekt uit ervaringdemocles schreef:Nee, gaas gaat er gelijk op na een nachtje drogen kan alles gespoten worden.
Je moet alleen goed opletten dat je geen kit laat zitten op de plekken die gespoten worden.
Dit gaat goed,niet de eerste keer
Silconenkit en Vooral een ramp WD40 nevel
Krijg je mooie belletjes in je lak die je maar niet dekkend krijgt
Ook ik spreek uit ervaring
Re: GU-50 Monoblokken
Voor het spuiten goed ontvetten met thinner of dit(ja, NL.moet ook van zijn chemisch afval af dus kopen
): ,doe dit met een katoenen doek, oud T-shirt,geeft de minste pluizen(niet te veel opsnuiven
!)
Afborstelen en naspoelen met dit ,,The BEST......... ,,EERST GELOOFDE IK HET NIET,MAAR HET WERKT ECHT..!!
,,:
En schuren in een (lees 1) richting met dit:
En dames en heren dan gaan we nu verder met Kurk
Of cursus broodje shoarma eten voor gevorderden
En schuren in een (lees 1) richting met dit:
En dames en heren dan gaan we nu verder met Kurk
Of cursus broodje shoarma eten voor gevorderden
Re: GU-50 Monoblokken
In die bus remmenreiniger zit pure wasbenzine, met dat "gif" valt dus wel mee
Re: GU-50 Monoblokken
Ooit gehoord van methyl of methyleenchloride en waarom denk je dat het zo snel vervliegt (elfjes
),dream on 
Met een fles wasbenzine red je dat niet.
Met een fles wasbenzine red je dat niet.
Laatst gewijzigd door democles op di 21 aug 2018, 22:24, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: GU-50 Monoblokken
Ja werkt goed,vervliegt niet zo snel,en ontvet minder.
Maar goed, genoeg chemie,alles wat ontvet is goed,zolang je er nadien niet met je vingers aan komt

Maar goed, genoeg chemie,alles wat ontvet is goed,zolang je er nadien niet met je vingers aan komt
Re: GU-50 Monoblokken
Het fije van dit spul is dat er geen residu achterblijft met remmenreiniger blijft er een witte waas overdemocles schreef:Ja werkt goed,vervliegt niet zo snel,en ontvet minder.
Maar goed, genoeg chemie,alles wat ontvet is goed,zolang je er nadien niet met je vingers aan komt![]()
Idem met spirius Maar warmwater en wat afwasmiddel
Re: GU-50 Monoblokken
Subframe gemaakt voor het timer printje.
En wat met de opstelling gerommeld.
En wat met de opstelling gerommeld.
Re: GU-50 Monoblokken
Nou "pakje"democles schreef:Ring,ring!!
De postbode met een pakje vol Pools koperwerk![]()
![]()
't Is wel geen koelkast maar dit weegt ook wel lekker door
Anne
