Ingeschakeld en hij doet de POST, echter er komt geen beeld.
Heb de schema's ook van deze scoop maar wil je meten dan heb je een scoop nodig
Ik vermoed dat hoogspanning niet opkomt of het power up delay circuit defect is.
Om 14KV te meten zover gaat mijn DVM niet.
Wat is raadzaam, een andere kopen en deze als decoratie gebruiken?
En als ik een andere scoop koop, is een picoscope een goede optie?
Er staan diverse Teks op MP maar weet natuurlijk niet hoe lang die mee gaan.
De mijne deed het een jaar geleden nog, toen opgeborgen, en nu geen beeld meer.
Wat vinden jullie?
