Hoi ik ben Marieke
Moderator: Beheerdersteam
Hoi ik ben Marieke
Hallo allemaal,
Mijn naam is Marieke, ik ben 18 jaar en heb de wondere wereld van gitaren ontdekt mede dankzij mijn broer. Ik hoop veel te leren op dit forum over alles dat te maken heeft met versterkers, want ik ben echt een beginner hierin.
Groetjes, Marieke
Mijn naam is Marieke, ik ben 18 jaar en heb de wondere wereld van gitaren ontdekt mede dankzij mijn broer. Ik hoop veel te leren op dit forum over alles dat te maken heeft met versterkers, want ik ben echt een beginner hierin.
Groetjes, Marieke
Re: Hoi ik ben Marieke
WelkomMariekeV schreef:Hallo allemaal,
Mijn naam is Marieke, ik ben 18 jaar en heb de wondere wereld van gitaren ontdekt mede dankzij mijn broer. Ik hoop veel te leren op dit forum over alles dat te maken heeft met versterkers, want ik ben echt een beginner hierin.
Groetjes, Marieke
Leuk weer een nieuw lid erbij
Kennis zat hier gewoon vragen
Re: Hoi ik ben Marieke
Hoi Marieke, leuk eindelijk weer een vrouw
In de (bijna) 8 jaar dat ik hier meedraai nog maar de tweede
We hadden een Isabel, heeft niet erg lang geduurd.Lag niet aan 't forum, ze had prive problemen.
Doe je best het wat langer uit te houden
Om verwarring te vermijden, ik teken met Anne maar ben een man
Anne
In de (bijna) 8 jaar dat ik hier meedraai nog maar de tweede
Doe je best het wat langer uit te houden
Om verwarring te vermijden, ik teken met Anne maar ben een man
Anne
Re: Hoi ik ben Marieke
Valt toch wel mee Anne? Amanda heeft het lang volgehouden en is op een gegeven moment andere wegen ingeslagen. Hadden we ook nog een Belgische stelletje wat aan zo'n beetje alles, en elkaar, sleutelde. Was i.d.d. een bijzonder stel 
Welkom Marieke. Hopelijk kunnen we je op weg helpen bij het zelf knutselen van audio. Op het gebied van gitaren + versterkers en PA is hier best wel de nodige ervaring aanwezig.
Welkom Marieke. Hopelijk kunnen we je op weg helpen bij het zelf knutselen van audio. Op het gebied van gitaren + versterkers en PA is hier best wel de nodige ervaring aanwezig.
Re: Hoi ik ben Marieke
Dank allemaal voor het warme welkom. Over het algemeen dus vooral een club met heren (had ook niet anders verwacht) maar heb daar niks op tegen 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Hoi ik ben Marieke
Hoi Marieke, welkom hier.
Kijk eens op http://www.albertkreuzer.com/tubes.htm voor meer leuke projecten voor gitaren. Je kunt met beperkte middelen al een leuke gitaar versterker bouwen.
Kijk eens op http://www.albertkreuzer.com/tubes.htm voor meer leuke projecten voor gitaren. Je kunt met beperkte middelen al een leuke gitaar versterker bouwen.
