Hoi ik ben Marieke

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
MariekeV
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 10 aug 2018, 12:18

Hoi ik ben Marieke

Bericht door MariekeV »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marieke, ik ben 18 jaar en heb de wondere wereld van gitaren ontdekt mede dankzij mijn broer. Ik hoop veel te leren op dit forum over alles dat te maken heeft met versterkers, want ik ben echt een beginner hierin.

Groetjes, Marieke
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door Thomox »

Welkom Marieke!

Veel informatie over audio te vinden hier :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door Henkjan »

Welkom Marieke!
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door OpaBert »

MariekeV schreef:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Marieke, ik ben 18 jaar en heb de wondere wereld van gitaren ontdekt mede dankzij mijn broer. Ik hoop veel te leren op dit forum over alles dat te maken heeft met versterkers, want ik ben echt een beginner hierin.

Groetjes, Marieke
Welkom
Leuk weer een nieuw lid erbij :)
Kennis zat hier gewoon vragen :proost:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door Ah!buis »

Hoi Marieke, leuk eindelijk weer een vrouw :yeah:
In de (bijna) 8 jaar dat ik hier meedraai nog maar de tweede :o We hadden een Isabel, heeft niet erg lang geduurd.Lag niet aan 't forum, ze had prive problemen.
Doe je best het wat langer uit te houden :wink:
Om verwarring te vermijden, ik teken met Anne maar ben een man :( :lol:
Anne
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door Pjotr »

Valt toch wel mee Anne? Amanda heeft het lang volgehouden en is op een gegeven moment andere wegen ingeslagen. Hadden we ook nog een Belgische stelletje wat aan zo'n beetje alles, en elkaar, sleutelde. Was i.d.d. een bijzonder stel :D

Welkom Marieke. Hopelijk kunnen we je op weg helpen bij het zelf knutselen van audio. Op het gebied van gitaren + versterkers en PA is hier best wel de nodige ervaring aanwezig.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door ray5150 »

En ook welkom namens mij, en veel plezier gewenst.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door Shadow »

Welkom!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door ds23man »

Welkom!
MariekeV
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 10 aug 2018, 12:18

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door MariekeV »

Dank allemaal voor het warme welkom. Over het algemeen dus vooral een club met heren (had ook niet anders verwacht) maar heb daar niks op tegen :-)
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Hoi ik ben Marieke

Bericht door RobertD »

Hoi Marieke, welkom hier.
Kijk eens op http://www.albertkreuzer.com/tubes.htm voor meer leuke projecten voor gitaren. Je kunt met beperkte middelen al een leuke gitaar versterker bouwen.
Plaats reactie