Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar nog niet aangemeld, tot vandaag
ik heb het voornemen wat spullen zelf te gaan bouwen waaronder een RIAA pre-amp en een hoofdtelefoon amp.
In eerste instantie wil ik hiervoor FET's of Op-Amps gebruiken, misschien in de toekomst ook buizen?
Eerst maar eens ervaring opdoen.
Vriendelijke groet,
Hans
