Ga je gangSSassen schreef:Ik zie een 17cm woofer met faseplug en een tweeter met traxtix hoorn, hoe moeilijk kan het zijn?
Driehoekje.
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Driehoekje.
Re: Driehoekje.
Dat klopt, vandaar ook die grote foto die ik plaatste.pappaleo schreef:Dat heeft weinig zin als je niet beschikt over dezelfde units.ray5150 schreef:Dan kan hij hem gelijk openschroeven om de filters te documenteren.
Kan het zijn dat de drivers uit eigen productie komen ? googelen met de typenummers levert vrij weinig op.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Driehoekje.
Kan Stassen niet zo’n setje een weekendje uitlenen? Ben je gelijk een stuk wijzer. Ik verwacht niets spannends, maar gok op een 6dB filter zonder enige poespas, met de juiste drivers klinkt dat altijd prima.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Driehoekje.
Inmiddels ben ik kind aan huis in China, ook in kleinere oplages kan je gewoon dergelijke drivers laten maken, is allemaal niet zo spannend meer.Shadow schreef:Op maat gemaakt bij voldoende afname, tis niet zo gek hoor...
Re: Driehoekje.
38Hz @ -3dB is echt netjes en als ik de foto's zo zie is het een custom woefert 
Re: Driehoekje.
Half Frankrijk staat vol met Triangle speakers. Ik hoor er dus af en toe wel 1tje daarzo. Meestal erg mooi.
Het is ook al een vrij oud merk, voor hifi dan. Eind jaren 70 geloof ik.
Het is ook al een vrij oud merk, voor hifi dan. Eind jaren 70 geloof ik.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Driehoekje.
Nee hoor staan meerdere setjes zelfs;ray5150 schreef:Ik zie geen linkje staan, bang voor kapers op de kust ?
https://www.marktplaats.nl/z.html?query ... distance=0
Re: Driehoekje.
Eens opgezocht;SSassen schreef:Kan Stassen niet zo’n setje een weekendje uitlenen? Ben je gelijk een stuk wijzer. Ik verwacht niets spannends, maar gok op een 6dB filter zonder enige poespas, met de juiste drivers klinkt dat altijd prima.
Toch 24dB/oct.
Re: Driehoekje.
Nee het is geen Magellan Duetto, klopt;
Denk dat er naast de prijs wel meer verschil in zit
Dat zei ik ook alShadow schreef:Kwam op mp het budget zusje tegen van deze speaker, i am tempted
Denk dat er naast de prijs wel meer verschil in zit
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Driehoekje.
toetertje schreef:
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Driehoekje.
De eerste keer dat ik fabrieksluidsprekers kocht (kef 104ab in 1980) was gelijk de laatste keer.
Ik bouw zelf wel wat
Ik bouw zelf wel wat
Re: Driehoekje.
Hij doet net alsof het een aanbieding is, maar Stassen verkooopt ze altijd voor die prijs.
