Zal wel aan mij liggen.
Daarom soldeer ik liever,vooral bij een biasautomaat.
Maar goed als je geen problemen hebt gehad,wie ben ik om anders te beweren.
Moderator: Beheerdersteam
Ik heb die dingen in mn vorige cnc machine gebruikt je hebt ze in soorten en matenronnydepony schreef:Wordt normaal gezien Molex-connectors genoemd.
Gebruikte ik vroeger ook regelmatig; nooit echte problemen mee gehad.
Zou hier inderdaad serieus wat aanpassing zijn om van 5.08 naar 2.54 mm te gaan.
Met Molex kan de print nog iets kleiner.
Daarom print is nog niet definitief, maar ik laat het liefste Bert zijn mening over, hij zal het tenslotte eerst testen.
Ja ik kom er op terug Als de text op de print niet meer past Dan liever kroonsteentjes waar je evtueel ook print paaltjes in kan persen Ronnydemocles schreef:Heel mooi,
Kan een ieder zelf bepalen wat er op komt,mijn ideeFastons erop geplaatst en ze staan op 5mm afstand zodat er ook kroonsteentjes kunnen op geplaatst worden.
--------------------------------------------------------------------------------------------------Laat de faststone maar zitten,Bert heeft meer aan een goede beschrijving van de componenten op de print.Het staat allemaal redelijk dicht tegen elkaar dus zowel benaming als waarde componenten erop plaatsen is moeilijk, we zullen hier moeten kiezen.![]()
Deze print scheelt in lengte 1,5cm met mijn ontwerp,
Die ga ik ook bestellen.ronnydepony schreef:Nu ja, wat is duur, ik gebruik deze naar alle tevredenheid :
https://www.reichelt.de/crimpzange-psk- ... tct=pol_11
Ah dat heb ik gemist , maar dan gebruik je het relais contact niet , de rest werkt dan toch ?Willy_61 schreef:Bij de CTA4 komt de HS langzaam van 0 tot 300V (over ca. 30s).
Dat is het verschil met HS-voedingen die na bv. 30s ineens de volle HS aanzetten.
Anne is dan ook van mening dat dat extra relais bij de langzaam opkomende HS overbodig is.
Dan hebben we printen zat voor deze 3 versterkersWilly_61 schreef:Als het bij jou werkt moet dat bij mij ook, het enige verschil is dat er bij mijn ontwerp geen relaiscontact zit over de referentiespanning vd bias.
Dan stuur ik marcel wel een pbWilly_61 schreef:Daar is in zekere zin op getest met 2 verschillende signaalvormen -anders dan een sinus- : nl. een asymmetrische golf en 2 verschillende sinusbronnen in serie, die resultaten waren in orde.
Ik verwacht in realiteit geen enkel probleem hoor
@Marcel
Volgens mij is daar dus voldoende op getest maar dat zal Marcel het best kunnen beantwoorden.
Kannonne Dat is knap WowAh!buis schreef:Ondertussen maar wat zitten tekenen, 't is hier best te harden in het tehuis.
Het hele spul op 6x6cm, geen draadbruggen![]()
Anne
euh, Anne,Ah!buis schreef:Ondertussen maar wat zitten tekenen, 't is hier best te harden in het tehuis.
Het hele spul op 6x6cm, geen draadbruggen![]()
Anne
dat is super Ronnyronnydepony schreef:OK, wat mij betreft de uiteindelijke versie, heb er voor 98% de waardes bij kunnen plaatsen op een toch ietwat overzichtelijke manier.
Zip bestand met alle noodzakelijke files nodig voor de printleverancier heb ik er ook bij gevoegd.
Waar ik de laatste tijd bestel is http://jlcpcb.com ; is geen chinees maar komt vanuit Thailand.
Nu ja 2 dollar voor 10 stuks.
print.pngbias.zip
Ok ga ik mee aan de slagronnydepony schreef:passen kroonsteentjes maat 5.08mm en fastons op
eenmaal acount aangemaakt quote aanklikken; bij "gerber file" die bias.zip uploaden en dan nog eenmaal printmaat 100*100 opgeven en klaar is kees.