Ik volg jullie discussie over de elco's met belangstelling. Maar ik ben maar zo "simpel" om het applicatieschema van de chipleverancier aan te houden. Volgens mij is dat inmiddels ook zeer beproefd in de hier wel bekende "Knuisje" uitvoering.
Verder weet ik eigenlijk ook niet goed wat ik voor kwaliteit verwachten kan van de in aanbouw zijnde versterker. Enerzijds lees ik dat enkele gerenommeerde versterkerbouwers toch ook de LM3886 toepassen in hun modellen. Anderzijds verwacht ik niet dezelfde audiofiele ervaring die ik heb van mijn NCore's. Dat geluid ben ik zelf erg over te spreken en de LM3886 klonken in de proefopstelling wat "wolligere" en minder doortekend.
Voor wat het waard is, want echt stevig ingespeeld hebben ze natuurlijk nog niet. Zie mijn eerste foto's van de koeling met een reep aluminium en een bureauknijper
De eerstkomende uitdaging is nu verticale gaatjes boren en tappen in de koelprofielen. Idealiter natuurlijk boren met een kolomboormachine, maar om die nou aan te schaffen voor 4 gaatjes ....
Gaat dit uit de hand ook goed ? Wat is jullie ervaring ?
Dirk