Reparatie oude draagbare radio , wie o wie
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
-
herbieferbie
- Ook commercieel actief
- Berichten: 76
- Lid geworden op: ma 16 jan 2017, 14:22
Reparatie oude draagbare radio , wie o wie
Een vriendin heeft een oude draagbare radio welke het niet meer doet, ze vind hem eruggggh leuk en zou blij zijn als iemand hem kon repareren. Heeft geen haast en mag best wel iets kosten. Wie denkt er iets mee te kunnen en willen doen. Wonend in oud gastel, stukje rijden om langs te brengen geen probleem tot 25 km ongeveer, omgeving rotterdam ook goed daar werk ik namelijk.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Reparatie oude draagbare radio , wie o wie
Doet niets meer als in slechte ontvangst/slecht geluid/helemaal dood ?
Re: Reparatie oude draagbare radio , wie o wie
Wat mag het kosten? Niet dat ik er wat mee kan maar ze staan nog al eens op eBay.
Re: Reparatie oude draagbare radio , wie o wie
Je kunt het ook hier eens proberen:
http://www.philipsradios.nl/forum/
of als het een heel eenvoudige reparatie betreft (binnen een uur te doen zonder goede meetapparatuur of documentatie) kun je een Repair Cafe proberen.
http://www.philipsradios.nl/forum/
of als het een heel eenvoudige reparatie betreft (binnen een uur te doen zonder goede meetapparatuur of documentatie) kun je een Repair Cafe proberen.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Reparatie oude draagbare radio , wie o wie
Hoe oud is dat ding? Misschien gewoon domweg eens alle elcootjes vervangen? Zoveel zijn het er niet, en dat brengt vaak al een hoop verbetering.
Het zou inderdaad ook helpen wanneer je kan vertellen wat er precies aan scheelt.
Het zou inderdaad ook helpen wanneer je kan vertellen wat er precies aan scheelt.
Re: Reparatie oude draagbare radio , wie o wie
Ik heb wel eens bij een Repair Cafe iemands keukenradiootje gerepareerd. Er kwam helemaal geen geluid meer uit. Na het met veel moeite open slopen van het kastje met tig verborgen klikverbindingen kwam ik erachter dat het alleen maar aan een ontzettend vuile volumepotmeter lag. Die kon ik van buitenaf
behandelen met contactreiniger en toen deed hij het weer.
