Er wordt daar momenteel gekeken naar dit woofertje met een zeer prettige prijs kwaliteit verhouding:
https://www.reckhorn.com/pages/chassis/ ... recher.php


Moderator: Beheerdersteam


Jo Leon, heb je gemist zondag ! had graag je mening gehoord over Joppe zijn magnetostatenleonidas schreef:Ook voor gewone toepassingen toch ?