Hallo,
Iemand in het bezit van twee NC400 mono kits van hypex toevallig die in de buurt van Amsterdam woont en welke ik een middag zou mogen uitproberen? Vind het best een grote gok om ze ongehoord te kopen en testexemplaren voor 2 weken huren gaat me 90,- kosten inclusief verzendkosten... vind ik ook weer zo zonde van 't geld.
Zijn deze mono blokken echt zo goed als de recensies doen geloven?
nc400 kit
Moderator: Beheerdersteam
- robinwierenga
- Berichten: 32
- Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 13:51
- Locatie: Amsterdam
Re: nc400 kit
Ik zou even in het versterker topic kijken, er zijn er genoeg gebouwd de afgelopen jaren.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: nc400 kit
Die NC400 kan je naar luisteren wat je wil die ga je echt niet horenrobinwierenga schreef:Hallo,
Iemand in het bezit van twee NC400 mono kits van hypex toevallig die in de buurt van Amsterdam woont en welke ik een middag zou mogen uitproberen? Vind het best een grote gok om ze ongehoord te kopen en testexemplaren voor 2 weken huren gaat me 90,- kosten inclusief verzendkosten... vind ik ook weer zo zonde van 't geld.
Zijn deze mono blokken echt zo goed als de recensies doen geloven?
- robinwierenga
- Berichten: 32
- Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 13:51
- Locatie: Amsterdam
Re: nc400 kit
Ze noemen me niet voor niets de versterkerfluisteraar 
Maar uhm nu heb ik dus een marantz mm8003 8 kanaals eindversterking.
Maar uhm nu heb ik dus een marantz mm8003 8 kanaals eindversterking.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: nc400 kit
Leuke versterker, maar wel eentje die moeite heeft krijgt als je er meer speakers op aan sluit, met name als de speakers ook een lage impedantie hebben.robinwierenga schreef:Ze noemen me niet voor niets de versterkerfluisteraar
Maar uhm nu heb ik dus een marantz mm8003 8 kanaals eindversterking.
Zoek maar eens op hoe bij deze versterkers het vermogen gemeten word, vaak op een kanaal werkend. of op 2 kanalen stereo.
De voeding van meerkanaals versterkers zijn echt onderbemeten .
Als het er niet luid aan toe gaat is dit ''probleem'' te behapstukken.
Doet niets af dat ook deze versterker bij normaal gebruik gewoon erg goed kan klinken.
Maar ik denk dat een NC400 beter is.
En ik zelf draai met een pioneer sa9500 van tientallen jaren oud. Zou ik m willen ruilen met een NC400, nee.
- robinwierenga
- Berichten: 32
- Lid geworden op: vr 19 dec 2008, 13:51
- Locatie: Amsterdam
Re: nc400 kit
Iemand met een sa9500 die ik kan lenen
grapje. Ik vermoed dat ik met een 2de hands sa9500 mazzel moet hebben terwijl de nc400 kits toch allemaal wel identiek klinken... maargoed dat is een aanname.
