Maar bij deze ook hier
Zo ik heb een reuze dag gehad , was wel een kat in een vreemd pakhuis
Maar er werd me een stille kamer toegewezen Daar heeft een kameraad mn Billy Jean buizen versterkers geplaatst
Tony G kwam met zijn Prachtige Marantz Versterker en CD speler en een audio rack
En een paar prachtige eigenbouw Luidspreker boxen
Na een uur mochten eindelijk
De cement kwam nog niet uit de voegen
Maar wat een rendement en Zuiver klinkend geheel !
Met iets van een paar watt meer dan genoeg geluid
Had mijn buizenversterker nog nooit zo lekker horen klinken
Bedankt Organisatie En Tony
