Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door ds23man »

Shadow schreef:
ds23man schreef:
Ik heb mijn eigen internet bij me:

https://www.bol.com/nl/p/tp-link-archer ... _role%3Din

Werkt als een trein met Roon en Tidal, 10 keer sneller dan mijn adsl lijn.
Ik heb een TPlink M7350, zal het ook wel mee gaan toch?
Ik draai mijn eigen ecosysteem met server en Roon ( bedraad).
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Pjotr »

Ja dat was al wel duidelijk. Maar niet iedereen luistert naar muziek van treinen... :roll:
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door motoindo »

ds23man schreef:
Ik heb mijn eigen internet bij me:

https://www.bol.com/nl/p/tp-link-archer ... _role%3Din

Werkt als een trein met Roon en Tidal, 10 keer sneller dan mijn adsl lijn.
Welk abbo gebruik je daarbij ?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door ds23man »

motoindo schreef:
ds23man schreef:
Ik heb mijn eigen internet bij me:

https://www.bol.com/nl/p/tp-link-archer ... _role%3Din

Werkt als een trein met Roon en Tidal, 10 keer sneller dan mijn adsl lijn.
Welk abbo gebruik je daarbij ?
Prepaid databundel van Vodafone.
jantje1973
Berichten: 4
Lid geworden op: za 09 jun 2018, 12:06

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door jantje1973 »

Ik kom ook!
wol5455
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 05 feb 2006, 17:40

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door wol5455 »

Wolke komt morgen ook de hele dag
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Wowly »

Inschrijflijst bijgewerkt
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Geenius »

Zo, net klaar met een set samenstellen. In de bijlage een overzicht van wat ik mee wil nemen. 8)
Het meeste is zelfbouw maar er zitten ook enkele kant-en-klare dingen tussen als de versterker, etc.
Mijn cd-speler blijkt ouder dan ik dacht, het is geen CD-6005 maar een CD-6004. Maar dat mag de pret niet drukken :wink:
overzicht apparatuur.pdf
(17.87 KiB) 107 keer gedownload
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Bericht door Kappa7 »

gervenja schreef:
Henkjan schreef:
Kappa7 schreef:
Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?
Gervenja heeft een Gerrard 401 mee
Ik heb er wel een mc element in zitten maar ik neem ook een trafo mee. Zou dus op de parel moeten werken.
Uitstekend dan neem ik hem mee.
Als je output van je MC element niet te laag is dan zou de trafo misschien niet nodig zijn.
Ik heb er namelijk een schakelaar ingezet voor MC elementen.
Heb deze nog niet eerder nodig gehad dus kijken we wel even hoe dat morgen gaat.

Groetjes George die nu nog even snel een huisje aan het maken is voor de DSD dac.
johan283
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 15:27

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door johan283 »

ben er ook bij
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door ray5150 »

Wegens onvoorziene omstandigheden zal ik niet in staat zijn om morgen naar Breda af te reizen.
Ik wens jullie allemaal veel plezier, gezelligheid, en goed weer toe.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door dre »

Zonde Ray!
Volgende keer weer!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Henkjan »

Jammer Ray, niets ernstigs hoop ik?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door ray5150 »

Nee, niks om je zorgen over te maken.
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Ivo »

Ik kom dus niet.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door dre »

Zwak excuus! :rofl:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door RobertD »

Ik heb er zin in en lust ook wel een pizzaatje morgen. Zal ik nog een paar simpele monitor speakertjes met Peerless units meenemen? Heb ik onlangs in elkaar gebatst. Klinken lekker op de werkkamer, maar nog niet in een serieuze ruimte beluisterd.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag 2018

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
gervenja schreef:
Henkjan schreef:
Gervenja heeft een Gerrard 401 mee
Ik heb er wel een mc element in zitten maar ik neem ook een trafo mee. Zou dus op de parel moeten werken.
Uitstekend dan neem ik hem mee.
Als je output van je MC element niet te laag is dan zou de trafo misschien niet nodig zijn.
Ik heb er namelijk een schakelaar ingezet voor MC elementen.
Heb deze nog niet eerder nodig gehad dus kijken we wel even hoe dat morgen gaat.

Groetjes George die nu nog even snel een huisje aan het maken is voor de DSD dac.
Gaaf George, tot morgen :goedzo:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door OpaBert »

Zo ik heb een reuze dag gehad , was wel een kat in een vreemd pakhuis
Maar er werd me een stille kamer toegewezen Daar heeft een kameraad mn Billy Jean buizen versterkers geplaatst
Tony G kwam met zijn Prachtige Marantz Versterker en CD speler en een audio rack
En een paar prachtige eigenbouw Luidspreker boxen
Na een uur mochten eindelijk O:) mijn buizen versterker op
De cement kwam nog niet uit de voegen
Maar wat een rendement en Zuiver klinkend geheel !
Met iets van een paar watt meer dan genoeg geluid
Had mijn buizenversterker nog nooit zo lekker horen klinken
Bedankt Organisatie En Tony :goedzo: :goedzo: :dank: :dank:
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”