Ik draai mijn eigen ecosysteem met server en Roon ( bedraad).Shadow schreef:Ik heb een TPlink M7350, zal het ook wel mee gaan toch?ds23man schreef:Ik heb mijn eigen internet bij me:
https://www.bol.com/nl/p/tp-link-archer ... _role%3Din
Werkt als een trein met Roon en Tidal, 10 keer sneller dan mijn adsl lijn.
Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018
Ja dat was al wel duidelijk. Maar niet iedereen luistert naar muziek van treinen... 
Welk abbo gebruik je daarbij ?ds23man schreef:Ik heb mijn eigen internet bij me:
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Prepaid databundel van Vodafone.motoindo schreef:Welk abbo gebruik je daarbij ?ds23man schreef:Ik heb mijn eigen internet bij me:
-
jantje1973
Ik kom ook!
Wolke komt morgen ook de hele dag
Inschrijflijst bijgewerkt
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Contacteer:
Zo, net klaar met een set samenstellen. In de bijlage een overzicht van wat ik mee wil nemen.
Het meeste is zelfbouw maar er zitten ook enkele kant-en-klare dingen tussen als de versterker, etc.
Mijn cd-speler blijkt ouder dan ik dacht, het is geen CD-6005 maar een CD-6004. Maar dat mag de pret niet drukken
Het meeste is zelfbouw maar er zitten ook enkele kant-en-klare dingen tussen als de versterker, etc.
Mijn cd-speler blijkt ouder dan ik dacht, het is geen CD-6005 maar een CD-6004. Maar dat mag de pret niet drukken
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Uitstekend dan neem ik hem mee.gervenja schreef:Ik heb er wel een mc element in zitten maar ik neem ook een trafo mee. Zou dus op de parel moeten werken.Henkjan schreef:Gervenja heeft een Gerrard 401 meeKappa7 schreef:Wil ik best mee nemen maar is er iemand die een DT mee heeft waar deze aan gehangen kan worden?
Als je output van je MC element niet te laag is dan zou de trafo misschien niet nodig zijn.
Ik heb er namelijk een schakelaar ingezet voor MC elementen.
Heb deze nog niet eerder nodig gehad dus kijken we wel even hoe dat morgen gaat.
Groetjes George die nu nog even snel een huisje aan het maken is voor de DSD dac.
ben er ook bij
Wegens onvoorziene omstandigheden zal ik niet in staat zijn om morgen naar Breda af te reizen.
Ik wens jullie allemaal veel plezier, gezelligheid, en goed weer toe.
Ik wens jullie allemaal veel plezier, gezelligheid, en goed weer toe.
Zonde Ray!
Volgende keer weer!
Volgende keer weer!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Jammer Ray, niets ernstigs hoop ik?
Nee, niks om je zorgen over te maken.
Ik kom dus niet.
Zwak excuus! 
- RobertD
- Contacteer:
Ik heb er zin in en lust ook wel een pizzaatje morgen. Zal ik nog een paar simpele monitor speakertjes met Peerless units meenemen? Heb ik onlangs in elkaar gebatst. Klinken lekker op de werkkamer, maar nog niet in een serieuze ruimte beluisterd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag 2018
Gaaf George, tot morgenKappa7 schreef:Uitstekend dan neem ik hem mee.gervenja schreef:Ik heb er wel een mc element in zitten maar ik neem ook een trafo mee. Zou dus op de parel moeten werken.Henkjan schreef:Gervenja heeft een Gerrard 401 mee
Als je output van je MC element niet te laag is dan zou de trafo misschien niet nodig zijn.
Ik heb er namelijk een schakelaar ingezet voor MC elementen.
Heb deze nog niet eerder nodig gehad dus kijken we wel even hoe dat morgen gaat.
Groetjes George die nu nog even snel een huisje aan het maken is voor de DSD dac.
Zo ik heb een reuze dag gehad , was wel een kat in een vreemd pakhuis
Maar er werd me een stille kamer toegewezen Daar heeft een kameraad mn Billy Jean buizen versterkers geplaatst
Tony G kwam met zijn Prachtige Marantz Versterker en CD speler en een audio rack
En een paar prachtige eigenbouw Luidspreker boxen
Na een uur mochten eindelijk
mijn buizen versterker op
De cement kwam nog niet uit de voegen
Maar wat een rendement en Zuiver klinkend geheel !
Met iets van een paar watt meer dan genoeg geluid
Had mijn buizenversterker nog nooit zo lekker horen klinken
Bedankt Organisatie En Tony

Maar er werd me een stille kamer toegewezen Daar heeft een kameraad mn Billy Jean buizen versterkers geplaatst
Tony G kwam met zijn Prachtige Marantz Versterker en CD speler en een audio rack
En een paar prachtige eigenbouw Luidspreker boxen
Na een uur mochten eindelijk
De cement kwam nog niet uit de voegen
Maar wat een rendement en Zuiver klinkend geheel !
Met iets van een paar watt meer dan genoeg geluid
Had mijn buizenversterker nog nooit zo lekker horen klinken
Bedankt Organisatie En Tony