Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Wat stond hier voor slaapliedje op?Henkjan schreef:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Wow, erg gaaf die 3D geprinte kasten!
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Inderdaad. Nu is het volgens mij ook weer een flink project om een printer goed aan het printen te krijgen, maar het lijkt me heel gaaf om een mooi ontwerp in software te maken en dan te laten uitprinten.
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
ook leuk.
Magnetostaat.
Magnetostaat.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Ben ik net thuis, onverwacht vroeg door omstandigheden, kom ik er achter dat ik *al* mijn geprinte kasten in de grote zaal heb laten staan!
Mocht er iemand binnenkort in de buurt van Hardinxveld-Giessendam of Zwijndrecht zijn zou diegene dan die kasten kunnen droppen?
Mocht er iemand binnenkort in de buurt van Hardinxveld-Giessendam of Zwijndrecht zijn zou diegene dan die kasten kunnen droppen?
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Hans misschien??
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Die heeft ze al in de auto staan.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Zo, weer thuis. Het was weer een zeer geslaagde dag met alles wat een luisterdag tot een succes maakt: veel moois te horen, leerzame lezingen, pizza, mooi weer, top locatie, en veel fijne audiozelfbouwers
op naar 2019
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Ondanks dat ik niets spelends heb meegenomen, welgeteld 1 liedje heb gehoord (op Tony's Twentyfive's), nauwelijks andere spullen heb bekeken en een onvoorbereide impromptu speech moest geven heb ik een topdag gehad! Leuk om zoveel bekenden weer te zien! Bedankt mannen!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Heerlijke dag gehad. Leuke dingen gehoord, genoten van het mooie weer en gezellig met de pizza op schoot eten.
Jan, bedankt weer voor de organisatie
Jan, bedankt weer voor de organisatie
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Net thuis, Mario ook weer veilig thuis met 2 kuub koelblokken voor de hobby
Was gezellig mannen, ik heb weer genoeg te doen voorlopig
Was gezellig mannen, ik heb weer genoeg te doen voorlopig
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Leuke dag gehad, wat een toplocatie! Interessante lezingen van Chris (MFB, veel potentie) en Ardon (3D printen, ook veel potentie) gevolgd, veel gepraat en daardoor minder sets gehoord. Was er ook wat laat en bijtijds weer weg.
Jan (en Henkjan) bedankt voor de organisatie!
Jan (en Henkjan) bedankt voor de organisatie!
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Weer niet gelukt om de macht te grijpen. Flepperdeflep gargel reutel. Maar toch een top dag gehad.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Ook net weer thuis, was een zeer geslaagde dag!
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Jammer Co, maar je geheime wapen werd ook niet heet genoeg.cve schreef:Weer niet gelukt om de macht te grijpen. Flepperdeflep gargel reutel. Maar toch een top dag gehad.
Comt volgende keer wel.
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Ik heb een dure zomerjas die aan de kapstok hing meegenomen, van wie is deze?
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Ik sluit mij bij mijn voorgangers aan.
Maar de magnetostaten in de MFB ruimte mogen zeker niet vergeten worden. Die waren voor mij de verassing van de dag.
Daar zou ik nog wel wat meer over willen lezen.
Maar de magnetostaten in de MFB ruimte mogen zeker niet vergeten worden. Die waren voor mij de verassing van de dag.
Daar zou ik nog wel wat meer over willen lezen.
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Was weer een topdag! Bedankt Jan voor het faciliteren weer
Ik vond de uiteindelijke datum zo begin juni eigenlijk ook een stuk prettiger dan voorheen in mei. Veel moois gehoord en gezien en gezellig bijgepraat en i.d.d. Aad, de magnetostaten waren de verrassing van de dag.
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Hij brandde anders velen letterlijk de zaal uit............... Tjonge wat werd dat ding heet. Hij klonk wel erg goedpappaleo schreef:Jammer Co, maar je geheime wapen werd ook niet heet genoeg.cve schreef:Weer niet gelukt om de macht te grijpen. Flepperdeflep gargel reutel. Maar toch een top dag gehad.
Comt volgende keer wel.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni
Daar sluit ik me bij aan.FR_Aad schreef:Ik sluit mij bij mijn voorgangers aan.
Maar de magnetostaten in de MFB ruimte mogen zeker niet vergeten worden. Die waren voor mij de verassing van de dag.
Daar zou ik nog wel wat meer over willen lezen.
De presentaties van Jeroen, Vinculum en MotoIndo vond ik ook erg leuk.
