Ik heb er wel bewondering voor dat jij je niet snel op de kast laat jagen, Walt
LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Moderator: Beheerdersteam
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Alleen als het van Zuid-Amerikaanse bergcavia's is
Ik heb er wel bewondering voor dat jij je niet snel op de kast laat jagen, Walt
Ik heb er wel bewondering voor dat jij je niet snel op de kast laat jagen, Walt
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Dat is niet gek ook natuurlijk. Ik ben geen professionele kabeldraagontwerper. Ze hebben nauwelijks gewicht, carbon en plastic.... Designed to be light.Walt schreef:Ik merk wel dat ze eigenlijk te licht qua gewicht zijn
Wil je echt serieuze zware dragers dan kan ik wel wat ontwerpen wat je met bijv zilverzand moet verzwaren etc. Dat was niet het doel van de exercitie. Ik vind ze er erg gaaf en profi uitzien zo. Zeker een gespreksstarter lijkt me!
Klopt, opzettelijk gedaan. Er zit lichte variatie in de diameter van de buisjes alsmede in de print. Ook is het lastig om een buisje met scherpe randen in een gat te duwen. Fractie schuin en je graaft jezelf in de wand. Daarom 0.weinig mm groter en dan maar met drupje lijm vast zetten dan geklooi met uitboren etc. Had ik je ook al verteld....Walt schreef:Tevens zijn de gaatjes in de bolletjes net te ruim, de koolstof staafjes zitten daardoor los, deze zal ik erin moeten lijmen.
Maar dank je voor je review. En nu de hamvraag: Werken ze? Hoor je verschil?
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Dat de gaatjes te ruim zijn, was volgens mij niet eerder in het topic vermeld, de koper moet dus nog een tube secondelijm erbij kopen, wel handig om van te voren te weten. Zonder lijm vallen de pootjes namelijk steeds eruit bij het onder de kabel zetten, is lastig.
Ik had hiervoor trouwens ook al (Fischertechniek) kabeldragers, in dat opzicht is het dus niet anders.
Voor het geld is het absoluut een top aankoop! Echte aanrader!
Groetjes Walter
Ik had hiervoor trouwens ook al (Fischertechniek) kabeldragers, in dat opzicht is het dus niet anders.
Voor het geld is het absoluut een top aankoop! Echte aanrader!
Groetjes Walter
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Nee klopt, niet in het topic. Had het in de pb naar jou gezet.
Ik ga er stilletjes van uit dat iedereen hier wel een tube van wat voor lijm dan ook in huis heeft. Zelfs houtlijm zou al werken. En nee wil geen discussie over lijmen en materialen hoor.
Het is maar dat ze er niet uitvallen.
Ben blij dat ze uiteindelijk toch bevallen en bedankt voor de aanbeveling!
Ik ga er stilletjes van uit dat iedereen hier wel een tube van wat voor lijm dan ook in huis heeft. Zelfs houtlijm zou al werken. En nee wil geen discussie over lijmen en materialen hoor.
Ben blij dat ze uiteindelijk toch bevallen en bedankt voor de aanbeveling!
