LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Moderator: Beheerdersteam
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Ok zet ik op de lijst!
Walt: 10 sets, zwart, bolletje met tie-wrap goot, opsturen
Beijert: 5 sets, zwart, bolletje met tie-wrap gootje, Breda (via Barry)
Henkjan: 2 sets, brons of wit, bolletje met tie-wrap gootje, Breda
Walt: 10 sets, zwart, bolletje met tie-wrap goot, opsturen
Beijert: 5 sets, zwart, bolletje met tie-wrap gootje, Breda (via Barry)
Henkjan: 2 sets, brons of wit, bolletje met tie-wrap gootje, Breda
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Even het prototype nu geprint voor jullie. Zwart is lastig om te fotograferen... 
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
https://en.wikipedia.org/wiki/VinculumA vinculum (pl. vincula) is a bond or tie, specifically:
Vinculum (symbol), a mathematical symbol used for grouping
Vinculum (ligament), a ligament that limits movement
The fictional heart of a ship of the Borg (Star Trek) from the Star Trek franchise
Raad maar waar ik het van heb...
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Nee de kabeldragers worden geleverd zonder stuurraketten!Bert61 schreef:Laat me raden
Startrek
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
U gaat door voor de magnetron!Bert61 schreef:Laat me raden
Startrek
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Oppervlak ziet er nog best ruw uit, is dit het best mogelijke met de huidige 3D print techniek?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Dit is een laagdikte van 0.1mm. Grof zou ik het niet willen noemen. Maar ja, voor desktop FDM is dit het beste. Er zijn wel andere technieken maar zo'n machine kost een kwart miljoen en een printje van een enkel bolletje kost je dan ongeveer 7 euro. En die print ook op 0.1mm maar ziet er wat homogener uit.
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
En de camera accentueert de verkeerde delen en verbergt de goede.
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Een laagdikte van 0,1 mm is erg goed hoor in 3D printen
Ik vind het best mooi geworden
Zit er ook een CE keur op
Ik vind het best mooi geworden
Zit er ook een CE keur op
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Vind de kabeldragers wel mooi geworden, in ieder geval een stuk beter dan deze :
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Vrees dat ik de doelgroep niet ben..Vinculum schreef:Wil je ook een setje Aat?
groet,
Aat
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Walt, wil je me je adres even PB'en? Heb een pakketje voor je klaar...
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Van welk materiaal zijn ze geprint? Misschien dat een klein brandertje de oppervlakte een beetje kan uitvlakken?
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Ze zijn van PLA. Brandertje kan maar daar gaan de lijntjes niet van weg. Eerlijk gezegd lijkt me dat ook niet nodig. Laten we eerlijk zijn, deze dingen staan dadelijk op de grond. Niemand gaat op zijn buik liggen om die dingen eens uitgebreid te gaan bekijken. Iedereen zal vanaf een afstandje naar ze kijken en dan zie je niets.
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
In gebruik genomen, ziet er geinig uit:
Ik merk wel dat ze eigenlijk te licht qua gewicht zijn, met mijn zware stugge kabels vallen ze, ondanks de 3-poot constructie toch makkelijk om. Bij het plaatsen kan je ze niet makkelijk 1 voor 1 eronder zetten, maar met wat geklooi lukt het wel. Tevens zijn de gaatjes in de bolletjes net te ruim, de koolstof staafjes zitten daardoor los, deze zal ik erin moeten lijmen.
Groetjes Walter
Ik merk wel dat ze eigenlijk te licht qua gewicht zijn, met mijn zware stugge kabels vallen ze, ondanks de 3-poot constructie toch makkelijk om. Bij het plaatsen kan je ze niet makkelijk 1 voor 1 eronder zetten, maar met wat geklooi lukt het wel. Tevens zijn de gaatjes in de bolletjes net te ruim, de koolstof staafjes zitten daardoor los, deze zal ik erin moeten lijmen.
Groetjes Walter
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Jij bent nu de bèta-tester voor dit spul 
Ziet er wel leuk uit zo.
Ziet er wel leuk uit zo.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Blokkeer je met lijm niet de afvoerweg van het bolletje naar het carbon van de pootjes?
Het kan zijn dat de afvoer van negatieve energie dan suboptimaal blijft.
Het kan zijn dat de afvoer van negatieve energie dan suboptimaal blijft.
Re: LuidsprekerKabelDragers met carbon!
Vloeibare kurk zou mooier zijn inderdaad... 
Misschien werkt cavia snot ook wel?
Misschien werkt cavia snot ook wel?
