ZBA CA versterkers bouwen
Moderator: Beheerdersteam
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Super strak!
Nog een tip, die Neutrik pluggen kun je ook van binnenuit monteren, steken ze net wat minder uit!
Nog een tip, die Neutrik pluggen kun je ook van binnenuit monteren, steken ze net wat minder uit!
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Dat weet ik, maar de trappenboor hapte... kijk maar goed naar de rechtse...eigenlijk wou ik het ponsen, zit precies die maat niet in mijn setjeThomox schreef:Super strak!
Nog een tip, die Neutrik pluggen kun je ook van binnenuit monteren, steken ze net wat minder uit!
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Mwah, zo horen zo aan de buitenkant. Vind ik ook wel het netste. Ja, een trapboor werkt eigenlijk alleen goed als je de boel goed vast kunt zetten.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Dat kon ook hoor, maar het alu is zo zacht dat het een soort van versmeerd werd, ineens schoot ie een stap te ver 
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Dank u
Iedereen weet ook de afkorting op de achterkant gewoon
Iedereen weet ook de afkorting op de achterkant gewoon
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Dank!knuisje schreef:Mooi hoor.
Moet de signaal aarde naar de kast met 100K/100pF parallel? Zag dat ergens voorbij glippen...
En kunnen op die uitgangen voor de statusleds van de voeding direct leds of moet er nog een weerstandje voor?
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Ik doe altijd 100R en 100nF parallel. De weerstandjes voor de leds zitten al op de voedingprint.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Ohhh 100R en 100nF zelfs, ok ga ik morgen even uit de la vissen op m’n werk
Thanks!
Thanks!
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Zwart en oranje bij elkaar op de voedingsprint als ‘gnd’ ? En rood en grijs als ~1 en ~2?
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Volgens de dastasheet kun je zwart en grijs met elkaar verbinden als middenaftakking.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Heb ik gedaan, maar op 2 plekken ist bijna 0 volt?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Heb je geen andere uitgangsterminals? Deze zijn bedoeld voor luidsprekerkasten.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Dank u, wil hem van de week af hebbengervenja schreef:gaat mooi worden.
Re: CA + Afdac-LB in 1 kastje + 1 CA zonder Afdac
Beslist!gervenja schreef:ahhh, te luisteren in Breda.
