- nog plaats hebt om iemand/iets mee te nemen langs een bepaalde route.
- vervoer zoekt.
Luisterdag Breda 2018 - Carpooltopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Luisterdag Breda 2018 - Carpooltopic
Hier kan je aangegeven of je:
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Carpooltopic Breda 2018
Komt iemand langs Bergen op Zoom met wie ik kan meerijden?
Heen neem ik niets mee. Op de terugweg misschien enkele lege versterkerbehuizingen. Ben nog bezig om oppas voor de nieuwe viervoeter te regelen, dus ga je niet de gehele dag, dan vind ik dat ook prima.
Heen neem ik niets mee. Op de terugweg misschien enkele lege versterkerbehuizingen. Ben nog bezig om oppas voor de nieuwe viervoeter te regelen, dus ga je niet de gehele dag, dan vind ik dat ook prima.
Re: Carpooltopic Breda 2018
En een doos elco's!Marp schreef:Komt iemand langs Bergen op Zoom met wie ik kan meerijden?
Heen neem ik niets mee. Op de terugweg misschien enkele lege versterkerbehuizingen. Ben nog bezig om oppas voor de nieuwe viervoeter te regelen, dus ga je niet de gehele dag, dan vind ik dat ook prima.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Carpooltopic Breda 2018
Ohja, die ook! 
Re: Carpooltopic Breda 2018
Tuurlijk! Maar ik ben er wel een hele dag...Marp schreef:Komt iemand langs Bergen op Zoom met wie ik kan meerijden?
Heen neem ik niets mee. Op de terugweg misschien enkele lege versterkerbehuizingen. Ben nog bezig om oppas voor de nieuwe viervoeter te regelen, dus ga je niet de gehele dag, dan vind ik dat ook prima.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Carpooltopic Breda 2018
Ik ga vanuit Hengelo, met alleen wat in de kofferbak. Zo tegen 16:30 - 17:00 rijd ik terug, blijf niet voor het eet / avondprogramma.
Wie op de route woont en mee wil rijden, wees welkom.
Wie op de route woont en mee wil rijden, wees welkom.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Carpooltopic Breda 2018
Geweldig! Als ik een oplossing voor de hond vind, spreken we verder af JoraShadow schreef:Tuurlijk! Maar ik ben er wel een hele dag...Marp schreef:Komt iemand langs Bergen op Zoom met wie ik kan meerijden?
In het andere geval: nog iemand die niet de gehele dag gaat?
Laatst gewijzigd door Marp op za 28 apr 2018, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: naamcorrectie
Reden: naamcorrectie
Re: Carpooltopic Breda 2018
Jorammmmmm 
Re: Luisterdag Breda 2018 - Carpooltopic
Als er eventueel leden zijn die een B1 van mij willen meenemen om af te leveren bij Verwolf3 uit Leiden laat me iets weten via PB . Heb Verwolf3 een PB gestuurd om te vragen of hij akkoord is om het langs deze weg te doen .Laat het antwoord nog weten .
