Mjah...
Moderator: Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Mjah...
https://www.logitech.com/en-au/product/multimedia-speakers-z333#specification-tabular schreef:Small driver (tweeter) on satellite speakers is a decorative element
Re: Mjah...
Strakke filtering idd
In principe is dit toch ook oplichting, of is dit wat genuanceerder?
EDIT: HJ geeft de quote..
In principe is dit toch ook oplichting, of is dit wat genuanceerder?
EDIT: HJ geeft de quote..
Re: Mjah...
Je kunt er altijd nog een verbrandde voor gebruiken, zit toch al een geurtje aanray5150 schreef:Zou zonde zijn als een echte tweeter is gebruikt...
Anne
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Mjah...
Wel een soort van bedrog door logitech
Meeste mensen lezen niet dat er alleen Niets in zit om klanten aan te trekken
Ze gaan er vanuit dat er wel iets in zit !
En dat is terrecht want die indruk wordt gegeven
Gewoon bedrog
Meeste mensen lezen niet dat er alleen Niets in zit om klanten aan te trekken
Ze gaan er vanuit dat er wel iets in zit !
En dat is terrecht want die indruk wordt gegeven
Gewoon bedrog
Re: Mjah...
Wel lachen: dit soort setjes op MP zoeken, en vragen of ze willen checken of de tweeters het nog goed doen...

Re: Mjah...
geweldig, ik pik hem even - ik zie een drieweg variant voor mij waarvan het woofertje nep is 
Re: Mjah...
Die heb ik een woofer zonder draadjes in mn KEF 103. Of was 104
Dacht dat het een 3 weg systeem was Maar het is een twee weg met woofer zonder draad er aan
Dacht dat het een 3 weg systeem was Maar het is een twee weg met woofer zonder draad er aan
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28470
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Mjah...
Je onderschrift is nu wel toepasselijk.Bert61 schreef:Die heb ik een woofer zonder draadjes in mn KEF 103. Of was 104![]()
Dacht dat het een 3 weg systeem was Maar het is een twee weg met woofer zonder draad er aan
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Mjah...
Wat een bezuiniging in die box, geen draadjes naar de woofer. Hebben ze soms de spreekspoel ervan ook maar weggelaten?

Re: Mjah...
Geen idee Harry Dan zou ik hem eruit moeten schroeven , het heet in de kef spec een passieve radiatorVintageHarry schreef:Wat een bezuiniging in die box, geen draadjes naar de woofer. Hebben ze soms de spreekspoel ervan ook maar weggelaten?![]()
![]()
Re: Mjah...
Passief? Dat doet niet zo veel hoor.Bert61 schreef:het heet in de kef spec een passieve radiator
Net als die passieve tweeter.
Re: Mjah...
Een passieve radiator is een bekend alternatief voor een reflex poort. Werkt wel degelijk.
Gr. Walter
Gr. Walter
