Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Wowly »

Hahaha ik zal idd de pizzaboer weer een gaan bellen :)
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1166
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door WrineX »

Ja denk dat het best druk gaat worden zo te zien :)
Gebruikersavatar
Thomox
Berichten: 972
Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Thomox »

Hoe meer zielen hoe meer vreugd zeggen ze toch :)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door ray5150 »

Ik wed om een pizza dat er toch weer een van de bestellingen fout loopt. :lol:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door pappaleo »

ray5150 schreef:
Ik wed om een pizza dat er toch weer een van de bestellingen fout loopt. :lol:
Gezien de ervaringen is er denk ik niemand die je weddenschap aanneemt.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Shadow »

Sinds Jan ze laat bestellen en betalen bij aankomst vorig jaar ging het best goed toch? Hoort er gewoon bij joh :rofl:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door pappaleo »

Luister, ik klaag niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Shadow »

Leo, houd wel van een beetje chaos :mrgreen:
Gebruikersavatar
mistercountach
Berichten: 28
Lid geworden op: za 29 jan 2011, 14:55

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door mistercountach »

Ik kom ook met Vriend en Vriendin ;)
Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Miniwatt »

Ik kom ook :) Als ik hem af krijg ("bijna klaar"...) wil ik mijn buizen voorversterker meenemen.
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door toetertje »

Shadow schreef:
Sinds Jan ze laat bestellen en betalen bij aankomst vorig jaar ging het best goed toch? Hoort er gewoon bij joh :rofl:
Ik denk dat met zulke aantallen, de Pizza meneer beter zelf even langs kan komen om de bestellingen op te nemen. Dan is de kans veel groter dat het goed gaat.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door ds23man »

Gewoon een Pizza ZBA samenstellen die iedereen moet vreten..........


Kan het alleen nog fout gaan met de aantallen. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Pjotr »

ds23man schreef:
Gewoon een Pizza ZBA samenstellen die iedereen moet vreten..........


Kan het alleen nog fout gaan met de aantallen. :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
En het afrekenen [-X Van het opeten zijn in het verleden geen ernstige gevolgen geconstateerd :yeah:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Shadow »

Nouuuuu we hebben hem allemaal op Peter :think:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Marp »

toetertje schreef:
Ik denk dat met zulke aantallen, de Pizza meneer beter zelf even langs kan komen om de bestellingen op te nemen. Dan is de kans veel groter dat het goed gaat.
Ooh wat sadistisch. Te midden van een drommende groep zelfbouwers worden die jongens altijd héél nerveus. :lol:

Iedereen weet welke pizza hij bij binnenkomst aanvinkt. Aan de doorgegeven bestellijst mankeert niets. Als meneer de bezorger ook nog zelf de bestellingen moet komen noteren van een 50-koppige menigte, krijg je eenzelfde chaos als toen iedereen nog zelf moest afrekenen... en door elkaar heen om wisselgeld riep.

Uitdelen zal altijd een drukte blijven, maar dat is het in de keuken ook al. Een verkeerde of ontbrekende pizza hoort er dus gewoon bij. :beer:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Walt »

Wellicht handig om er 1 of 2 extra te bestellen, komt toch wel op, er zijn altijd wel grote eters aanwezig. Maar dat vookomt dat er iemand met honger blijft zitten.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Pjotr »

Aan de bestellingen mankeerde i.d.d. nooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit wat, klopt. Aan de uitvoering ervan daarentegen... :rofl:

Maar voor wie nog niet ingewijd is in de pizzaceremonie: Het hoort zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door ray5150 »

Pjotr schreef:
Maar voor wie nog niet ingewijd is in de pizzaceremonie: Het hoort zo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door OpaBert »

Jan had een blad waarop je spullen beschrijven moest :think:
Is dat ergens anders dan hier te vinden :?:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Henkjan »

Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door motoindo »

HansM schreef:
Ik kom ook.

Gr. Hans
Voor diegene die Hans niet kennen, de 22RH532 oer mfb is van zijn hand.

Verder komt er naast een setje little/one's hopelijk ook een prototype mee op basis van een Wrinex planar met een klein mfb laag kastje eronder 8)
Laatst gewijzigd door motoindo op do 17 mei 2018, 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door ds23man »

Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door jeroen_d »

Kunnen jullie je nog herinneren dat ik vorig jaar de C1 heb gedemonstreerd samen met een sub die 2 stuks 10" woofers bevatte in impulsgecompenseerde configuratie? Die sub heeft nu een substantiële upgrade gehad middels MFB. Ik liep die dag namelijk ook tegen Chris aan met zijn little ones en ik dacht daar zit muziek in die voor Daudio ook toepasbaar is.
Nieuw is verder dat deze sub wordt ingezet tot 120Hz in ons nieuwe M1 systeem. De M1 monitors zijn hele lieve kleine baffletjes op een paaltje. Ondanks het feit dat wij zeer fervente dipoolpromotors zijn, moet ik bekennen dat de MFBsub zeer dicht de kwaliteiten van dipoollaag benadert, met als voordeel dat het kan in een kleiner formaat met behoud van snelheid en dynamiek.

https://www.facebook.com/daudiospeakers ... 80/?type=3

Mijn vraag is nu: wat zouden jullie het liefst gedemonstreerd hebben, ons M1 systeem met MFBsub of nog steeds de grote S1 zoals eerder aangekondigd?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door asterduc »

jeroen_d schreef:
Ondanks het feit dat wij zeer fervente dipoolpromotors zijn, moet ik bekennen dat de MFBsub zeer dicht de kwaliteiten van dipoollaag benadert, met als voordeel dat het kan in een kleiner formaat met behoud van snelheid en dynamiek.
hier ben ik dan wel eens heel erg benieuwd naar!
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2018

Bericht door Marp »

Wat een leuke waffletjes!

Tijdens diverse luisterdagen illustreerde Chris overtuigend hoe machtig een compacte luidspreker met MFB kan klinken. Binnen de zelfbouwwereld kan dat een waardevolle bijdrage worden. Voor het merendeel van de zelfbouwers is het immers geen optie dat prominente kolossen het interieur domineren. Als een compact open systeem de mogelijkheden nog verder kan verrijken, biedt dat erg leuke perspectieven.

Ik vermoed dat menigeen nieuwsgierig is naar wat een systeem met zo'n beschaafde omvang kan bieden. Ik laat me in elk geval graag verrassen.
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”