ScanSpeak Premium 33 (goed)kopen

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
HansB

ScanSpeak Premium 33 (goed)kopen

Bericht door HansB »

Hallo iedereen,

Ik heb misschien een beetje vreemde vraag.

Ik ben al een tijdje ontevreden over mijn huidige luidsprekers (oude bakkies van BNS). Nou heb ik onlangs een weekje mogen luisteren naar Premium 33's van een audiofiele buurman en ik ben echt enthousiast over deze speakers. Hij wil ze helaas niet kwijt dus nu ben ik van plan om ze zelf te bouwen.

Kan iemand mij advies geven over een adres waar ik deze bouwpakketten goedkoop kan aanschaffen? Ik weet dat ik hiervoor terecht kan bij Remo/Speakerland ed. maar ik ben gewoon op zoek naar de laagste prijs.

Wellicht kennen jullie (buitenlandse) sites in het buitenland waar ik verder kom. Ik kan ze helaas niet vinden voor deze speaker.

Alvast bedankt! :D
rho

Bericht door rho »

Ik kan me moeilijk voorstellen dat je ze ergens beterkoop gaat vinden.
Bij Remo en Speakerland hebben ze namelijk van de meeste speakers al een CNC-programmaatje en moeten ze dus niet beginnen programmeren. Dat spaart een hoop kosten. Ze programmeren het 1 keer en verdelen die kost over de geschatte oplage van het bouwpakket.
Als je ze elders wil laten vervaardigen zal men de programmatie-kosten hoogstwaarschijnlijk aan jou alleen aanrekenen.

Er zijn wel enkele Duitse firma's die luidsprekerbehuizngen vervaardigen op vraag. Als je geluk hebt hebben ze al ooit een Premium 33 gemaakt en dan kan de programmatie-kost nog meevallen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”