het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Natuurlijk! Er moest toch een gaatje in?SARK schreef:er ontbreken 8 grammen
Re: het "te koop gezien" topic....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Hoo Lee Fuk.
Nog meer woofers dan in het ontwerpje dat in mijn hoofd aan het rijpen is
Nog meer woofers dan in het ontwerpje dat in mijn hoofd aan het rijpen is
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Prijsvraag; tel de woefers. Of tel de verschillen
Omni is het toverwoord voor de komende jaren lijkt het.
Omni is het toverwoord voor de komende jaren lijkt het.
Re: het "te koop gezien" topic....
ScherpMarp schreef:Natuurlijk! Er moest toch een gaatje in?
-
flamingbeatz
- Berichten: 174
- Lid geworden op: zo 06 nov 2016, 2:38
Re: het "te koop gezien" topic....
Maar wel vanaf 80 Hz zoals de Three's? Zie namelijk green grotere afstand tussen de achterste en voorste woofers dan bij de Three's.ds23man schreef:Niks omni, cardioid........
Laatst gewijzigd door flamingbeatz op za 05 mei 2018, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het "te koop gezien" topic....
Transmissielijn met 3 B139’s per kant?pappaleo schreef:het ontwerpje dat in mijn hoofd aan het rijpen is
Re: het "te koop gezien" topic....
John Eekels biedt een 6C33 versterker aan.
IN de advertentie zegt hij dat hij er 3 van had gebouwd
Geen lid van het forum geloof ik, maar hij blijft toch één van fraaiste zelfbouwers van ons land.
IN de advertentie zegt hij dat hij er 3 van had gebouwd
Geen lid van het forum geloof ik, maar hij blijft toch één van fraaiste zelfbouwers van ons land.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic....
Is wel vakwerk hoor
Zal een lieve cent gekost hebben of hij moet het in een profesioneel werkplaats iets kunnen ritselen
Ook de beschrijving ziet er Super onderbouwd uit
Als ik 100K op de bank had
kocht ik toch niet
Het is Veel leuker om het zelf te maken

Zal een lieve cent gekost hebben of hij moet het in een profesioneel werkplaats iets kunnen ritselen
Ook de beschrijving ziet er Super onderbouwd uit
Als ik 100K op de bank had
Het is Veel leuker om het zelf te maken
Re: het "te koop gezien" topic....
3 stuks?Jan Geert schreef:John Eekels biedt een 6C33 versterker aan.
IN de advertentie zegt hij dat hij er ......
Geen lid van het forum geloof ik, maar hij blijft toch één van fraaiste zelfbouwers van ons land.
Het is toch voordeliger per dozijn?
Re: het "te koop gezien" topic....
Volgens mij gaan die 6C33's sowieso minimaal per 100 stuks

Re: het "te koop gezien" topic....
Vakman, maar zijn teksten lezen altijd alsof ie familie van Louis van Gaal is...
Re: het "te koop gezien" topic....
Vertel ik weet dat nietShadow schreef:Vakman, maar zijn teksten lezen altijd alsof ie familie van Louis van Gaal is...
Re: het "te koop gezien" topic....
Die man bouwde naar mijn weten alleen speakers, maar blijkbaar kan ie ook versterkers bouwen...z’n speakers zijn altijd wel van het bovenste niveau, mooie houtsoorten, veel vakmanschap erin, maar dan wil ie ook 1000 voor een setje kastjes hebben...
Re: het "te koop gezien" topic....
Gezien de hoeveelheid werk die daar inzit best een schappelijke prijs zou ik zeggen...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Eekels? Bouwt al vele jaren versterkers. Wel bekende ontwerpen, zoals die van Triode Dick, maar wel altijd met een eigen (vaak fraaie) twist.Shadow schreef:Die man bouwde naar mijn weten alleen speakers, maar blijkbaar kan ie ook versterkers bouwen...z’n speakers zijn altijd wel van het bovenste niveau, mooie houtsoorten, veel vakmanschap erin, maar dan wil ie ook 1000 voor een setje kastjes hebben...
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
Waarom plaats je dat hier Walt
De presentatie van een fabrieksversterker op een beurs valt nou niet bepaald onder: interessante aanbiedingen voor zelfbouwers op marktplaats, eBay enz.
--
Update: de indrukwekkende fabrieksversterker is hierheen.
De presentatie van een fabrieksversterker op een beurs valt nou niet bepaald onder: interessante aanbiedingen voor zelfbouwers op marktplaats, eBay enz.
--
Update: de indrukwekkende fabrieksversterker is hierheen.
Re: het "te koop gezien" topic....
Klopt, maar het is wel een zeer intressant produkt dat je in theorie kunt kopen. Ik ben nog niet eerder zo’n extreme versterker tegengekomen, ik dacht dat andere leden hem ook wel indrukwekkend zouden vinden.
Maar delete mijn post maar gerust hoor, als het in het verkeerde subforum is.
Gr. Walter
Maar delete mijn post maar gerust hoor, als het in het verkeerde subforum is.
Gr. Walter
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: het "te koop gezien" topic....
OK, dan verplaats ik hem wel even van V&A naar een nieuw topic in Hifi Gerelateerd/fabrieksspul. 
Re: het "te koop gezien" topic....
Was afgelopen week even in Zierikzee.
Daar was men bezig een "platenwinkel" te verhuizen.
Het schoot al aardig op. Daar stond dus ook een complete verzameling (MINT conditie van een "Ploaten hoarder") , en er waren er die niet of maar 1 keer waren gedraaid.
Dus als je in die buurt woont, en je zoekt wat draaibaars.

Het schoot al aardig op. Daar stond dus ook een complete verzameling (MINT conditie van een "Ploaten hoarder") , en er waren er die niet of maar 1 keer waren gedraaid.
Dus als je in die buurt woont, en je zoekt wat draaibaars.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
