Yamaha WXC-50
Moderator: Beheerdersteam
Yamaha WXC-50
Iemand die al gehoord? Zit een mooie ESS9006 in volgens mij, bij mij is de versterker aan het sneuvelen en tot de AFDAC en CA's klaar zijn kan ik lekker streamen over een Harman versterker die ik nog heb... (en ik ga één CA opbouwen als eindbak dus die kan ook icm deze)

Re: Yamaha WXC-50
Ja dat werkt echt geniaal, ik ben nu aan m'n 2e Pi bezig en t blijft gelul, bedraad of wifi.
Zo klaar mee...
Zo klaar mee...
Re: Yamaha WXC-50
Van jou? Ik kan niet registreren daar, blijf foutmeldingen krijgen...prison schreef:
Re: Yamaha WXC-50
Nou nou we liggen dubbel hier...
Tja het moet gewoon werken, als ik iedere keer als ik de boel aan zet een kwartier verder ben voor het speelt, smijt ik het zo de hoek in en m’n vrouw begint er niet eens aan, dan maar wat meer uitgeven.FR_Aad schreef:Je ben niet echt handig hè?![]()
Re: Yamaha WXC-50
Vast, maar ik ben er dan al heel snel klaar mee, ik heb niet het geduld om daar uren mee te rommelen, in tegenstelling tot hout of metaal oid.
Re: Yamaha WXC-50
Nou na een keer of 10 hetzelfde gedaan te hebben, wie zegt er dat ik snel op geef?, kwam ik erdoor...Shadow schreef:Van jou? Ik kan niet registreren daar, blijf foutmeldingen krijgen...prison schreef:
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Yamaha WXC-50
Shadow ?Shadow schreef:wie zegt er dat ik snel op geef?
Shadow schreef:als ik iedere keer als ik de boel aan zet een kwartier verder ben voor het speelt, smijt ik het zo de hoek in
Shadow schreef:ik ben er dan al heel snel klaar mee, ik heb niet het geduld om daar uren mee te rommelen
Re: Yamaha WXC-50
Feli. mooi dingetje.
Bediening gaat zeker via een app ? er zitten amper knopjes op en ook geen display.
Bediening gaat zeker via een app ? er zitten amper knopjes op en ook geen display.
Re: Yamaha WXC-50
App en een klein ir ab-tje met aan/uit volume en wat voorkeuze knoppen die vrij te programmeren zijn.
Yamaha musicast app lijkt een van de betere momenteel dus dat is fijn.
Yamaha musicast app lijkt een van de betere momenteel dus dat is fijn.
Re: Yamaha WXC-50
Nou dat werkte geweldig, tot van de week ie ineens te pas en te onpas stopt met muziek doorgeven, als ik via de ipad airplay (bluetooth) stream doet ie het prima maar is de kwaliteit minder. Heb als zitten graven in instellingen enz maar niks helpt. Doosje is bedraad aangesloten.
Ik heb ook het modem even nagelopen (kpn experiabox) maar geen oplossing, waar te zoeken want hier wordt je aardig moedeloos van....
Ik heb ook het modem even nagelopen (kpn experiabox) maar geen oplossing, waar te zoeken want hier wordt je aardig moedeloos van....
Re: Yamaha WXC-50
Spotify, maar ik lees in het streaming media topic dat er ook mensen met rpi’s last van hebben sindskort...zit hem in spotify zo te zien...
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Yamaha WXC-50
Wat was het leven vroeger toch lekker voorspelbaar, Lp, cassette of Cd erin en luisteren maar.
Tegenwoordig zelfs als je je koffieset apparaat met wifi niet tijdig update doet ie het niet meer.
Tegenwoordig zelfs als je je koffieset apparaat met wifi niet tijdig update doet ie het niet meer.
Re: Yamaha WXC-50
Amen.
Tegenwoordig word je op een luisterdag een beetje meewarig aangekeken als je met een CD'tje komt aanzetten.
Maar owee als de Wifi (of internet) het niet doet....grote malheur...
Joram, Heb je ook een NAS ?
Tegenwoordig word je op een luisterdag een beetje meewarig aangekeken als je met een CD'tje komt aanzetten.
Maar owee als de Wifi (of internet) het niet doet....grote malheur...
Joram, Heb je ook een NAS ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Yamaha WXC-50
Dan is het wel handig dat je die aansluit, kan je netwerkproblemen onderscheiden van externe streaming diensten.
