Allo digione
Moderator: Beheerdersteam
Allo digione
Zijn er forumleden die ervaring hebben met de Allo digione i.z.m. een Rpi 2/3 en wat zijn de bevindingen?
Re: Allo digione
Heb hem net binnen
Kan hem vergelijken met de digi van hifiberry.
Maar het wachten is op de dac uit China voordat ik de boel test.
Kan hem vergelijken met de digi van hifiberry.
Maar het wachten is op de dac uit China voordat ik de boel test.
Ik heb nog even een vraag over het aansluiten van de BNC connector. Mag deze met de massa aan de kast liggen? Als ik kijk naar de Digone zitten er ook geen isolatie ringetjes bij de BNC connector, vandaar mijn vraag.
Die zit er nu eenmaal op, blijft dus de vraag, mag de massa van de S/PDIF kabel contact maken met de kast?ds23man schreef:Wat moet je met een bnc aansluiting?
Ombouwen naar RCA ?ds23man schreef:Wat moet je met een bnc aansluiting?
Lijkt mij een stuk praktischer...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Hangt helemaal van de architectuur van de kaart af Zweitse. Vaak kun je vervelende zaken zoals een aardlus krijgen, ik zou 'm of uit voorzorg geisoleerd monteren tov je paneel, of als je toch weet dat je 'm niet gebruikt verwijderen vd print, ben je ook van het probleem af.
- scanspeakman
Ik heb net een digione binnen met een rpi b3+ . Even met volumio en een usb dac getest. Dat werkt vlekkeloos. Hopelijk over anderhalve week een schiit yggdrasil (ik weet het, ik weet het...geen zelfbouw; beetje weinig tijd de laatste paar jaar) erbij en dan kan ik de digione verder testen.
Scanspeakman
Scanspeakman
Laatst gewijzigd door scanspeakman op di 08 mei 2018, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zijn genoeg adapters die dan de BNC naar RCA kunnen omzetten.ds23man schreef:Wat moet je met een bnc aansluiting?
Een beetje pro audio zaak heeft die liggen.
Maar naar aanleiding van je vraag, heb je geen kunststof plakkertje o.i.d.?
Ik zal eens kijken wat ik allemaal nog heb liggen. BNC vervangen voor een RCA is natuurlijk de eenvoudigste oplossinghannesie schreef:Er zijn genoeg adapters die dan de BNC naar RCA kunnen omzetten.ds23man schreef:Wat moet je met een bnc aansluiting?
Een beetje pro audio zaak heeft die liggen.
bnc.JPG
Maar naar aanleiding van je vraag, heb je geen kunststof plakkertje o.i.d.?