Hallo,ik heb een vraagje,is een keyboard, (Yamaha PS6100),aan te sluiten op de versterker (C383/M383) ?
bedankt voor eventuele antwoorden.
Ruud.
keyboard vs versterker.
Moderator: Beheerdersteam
Re: keyboard vs versterker.
Als ik google op c383 kom ik bij chemische producten en trouwjurken terecht, en op M383 bij bunkers en munitie, dus ik denk dat je je vraag een klein beetje moet verduidelijken....
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: keyboard vs versterker.
Een query naar "C383/M383" brengt Luxman C-383 voorversterkers en M-383 eindversterkers naar voren.
Dus ja, dat kan. Volumeregelaar op je keyboard niet te hoog zetten, de uitgang ervan in een van de versterkeringangen prikken en spelen maar.muzines.co.uk schreef:Connecting the 6100 to external amplification did more justice to the quality of the machine's sonic output
Re: keyboard vs versterker.
...... niet de platenspeler ingangMarp schreef:
.....de uitgang ervan in een van de versterkeringangen prikken en spelen maar.
Re: keyboard vs versterker.
Haha .... was ook het eerste waar ik aan dachtJan Geert schreef:...... niet de platenspeler ingangMarp schreef:
.....de uitgang ervan in een van de versterkeringangen prikken en spelen maar.![]()
