Waar is Anne gebleven?
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Waar is Anne gebleven?
PM hem dan om het aan hem te vragen, want gisterenavond was hij nog online. Het komt vaker voor dat hij 2 dagen niet post.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Waar is Anne gebleven?
en zelfs vandaagMarp schreef:..., want gisterenavond was hij nog online.
Re: Waar is Anne gebleven?
Nee hoor. ben er gewoon.Ah!buis schreef:Dat ik zo nu en dan even verdwijn, ach kan gebeuren.
Maar nu is Ray al een tijdje verdwenen, zelfs niet gezien bij Joram's verjaardag![]()
Zou er iets aan de hand zijnOf teveel werk
![]()
Anne
Inderdaad heel druk met werk.
Een aantal projecten met harde deadlines, dus de laatste tijd ook wel eens wat overwerk gedaan.
Ik lees wel altijd alles mee op laptop en smartphone. mis alleen soms tijd en zin om te reageren.
Re: Waar is Anne gebleven?
Kan ik me wel iets bij voorstellen ja,ray5150 schreef:Ik lees wel altijd alles mee op laptop en smartphone. mis alleen soms tijd en zin om te reageren.
Gelukkig is er verder niks aan de hand
Anne
